ponedeljek, 18. maj 2015

110 dan: Jaz in politika

Politika. Alo, kdo si upa omeniti to besedo pred mano? Jaz in politika- dve popolnoma nasprotni stvari. Pred časom so me povabili, da bi sodelovala pri nastanku nove stranke oz združenja. Z veliko muko sem rekla ja, ker jaz nisem za politiko, podpiram pa ljudi, ki mislijo tako, kot jaz. Vedela sem, da so ti ljudje drugačni in so zmožni spremeniti stanje v državi, če bi le imeli dovolj veliko podporo enako mislečih. Da, tako kot večina drugih, tudi sama ne prenesem politike zaradi politikov, parlamenta, strank, kreganja, borbe, parlamenta,... in podobnih stvari, ki mene in druge odbijajo. Vendar ugotavljam, da ni vse tako negativno, kot zgleda na prvi pogled.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jemati besedo politika kot nekaj negativnega, slabega, nekaj kar ni zame. Ko se zavem, da jemljem besedo politika kot nekaj negativnega, slabega, nekaj kar ni zame, se ustavim in diham. Zavedam se, da je politika nekaj negativnega, slabega in da je nekaj, kar ni zame, samo v moji glavi in si to jaz samo tako predstavljam. Politika je zame to, da se v parlamentu "kregajo" za vodilne položaje in odločajo v našem imenu o stvareh, katerim bi mi rekli ne, oni pa rečejo da. Vse to pa je moje mnenje zato, ker politika ni samo to, je veliko več. Zavezujem se, da sprejmem besedo politika, ter se najdem v njej.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da so ljudje v politiki tisti, ki bi radi v najkrajšem možnem času veliko zaslužili na enostaven način na račun drugih, so nepošteni, pogoltni, radi goljufajo in tako dalje. Ko se zavem, da predvidevam, da so ljudje v politiki tisti, ki bi radi v najkajšem možnem času veliko zaslužili na enostaven način na račun drugih, so nepošteni, pogoltni, radi goljufajo in tako dalje, se ustavim in diham. Zavedam se, da vsakdo lahko pride v politiko, oz postane politik, če ga to zanima, da pa je od tega kako deluje odvisno kakšen človek je on sam, saj ljudi ne moremo posploševati, ker med politiki najdemo tako poštene, kot nepoštene ljudi, prav take pa tudi v splošni populaciji. Zavezujem se, da so tudi politiki ljudje, ter so v politiki takšni, kot so v resnici, lahko so pošteni ali nepošteni, tako kot ljudje izven politike. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se počutiti slabo, ker razmišljam o pričetku političnega delovanja, saj imajo ljudje osebe, ki se ukvarjajo s politiko za slabe in jim samo škodijo. Ko se zavem, da se počutim slabo, ker razmišljam o pričetku političnega delovanja, saj imajo ljudje osebe, ki se ukvarjajo s politiko za slabe in jim samo škodijo, se ustavim in diham. Zavedam se, da v današnjih časih se lahko naredi konkretne spremembe samo če si politično aktiven in spreminjaš zakone od znotraj, ter deluješ po najboljših močeh. V sedanjem času, so v politiki ljudje, ki imajo sebične namene in zato je dobro, da vanjo pridejo ljudje, ki delujejo po principu najboljše za vse, čeprav si ta princip razlaga vsak po svoje. Torej, če se že pred vstopom v politiko izkaže človek za zaupanja vrednega, potem bo tudi ko bo v politiki ostal enak in se držal svojih načel. Zavezujem se, da se ne počutim slabo ob misli na politiko, saj če se držim svojih načel mi ne more nihče nič očitati. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati ob besedi politika. Ko se zavem, da reagiram ob besedi politika, se ustavim in diham. Zavedam se, da je beseda politika samo beseda in je nevtralna, nima ne negativnega ne pozitivnega pomena. Zavezujem se, da besedo politika jemljem nevtralno, tako kot vsako drugo besedo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila povezovati besedo politika s parlamentom, vlado, ministri, politiki, državnimi organi in upravljanjem države. Ko se zavem, da povezujem besedo politika s parlamentom, vlado, ministri, politiki, državnimi organi in upravljanejm države, se ustavim in diham. Zavedam se, da to ni popoln pomen, te besede, saj to kar si jaz predstavljam pod to besedo je zrastlo v moji glavi oziroma se prenaša iz roda v rod. Da pa izpopolnim definicijo besede politika, pogledam v slovar (SSKJ) kjer piše naslednje: 

polítika -e ž (í) 
    1. 1. urejanje družbenih razmer, odločanje o njih s pomočjo države in njenih organov: vplivati na politikozanimati se za politikopridobiti si vpliven položaj v politikiukvarjati se s politikonapredna politika / podružbljanje politike prenašanje državnih funkcij na samoupravne organizacije in institucije / notranja politika
      // s prilastkom tako urejanje in odločanje glede na nosilca: politika izvršnega sveta; politika Zveze komunistov Jugoslavije / državna, občinska politika
    2. 2. v državah z večstrankarskim sistemom dejavnost političnih strank in njihov medsebojni odnos v boju za oblast: boj med laburistično in konservativno stranko v angleški politikiopozicijska politika
    3. 3. s prilastkom urejanje in vzdrževanje odnosov ene države z drugimi državami: mednarodna politikaanaliza svetovne politikenačela zunanje politike Jugoslavije
      // način urejanja odnosov ene države z drugo: osvajalna politika imperialističnih držav / raznarodovalna politika Hitlerjeve Nemčije / blokovska politika; politika neuvrščenih držav / publ.: politika rasne diskriminacije; politika sile
    4. 4. s prilastkom urejanje razmer in odločanje o njih na določenem družbenem področju: gospodarska, kulturna, prosvetna politika / razvojna politika; določiti poslovno politiko podjetja; repertoarna politika gledališča; dolgoročna politika kreditiranja; publ. kadrovska politika
      // publ. določbe, načela za tako urejanje in odločanje: izvajanje začrtane politike
    5. 5. ekspr. ravnanje posameznika z ljudmi, ustrezno okoliščinam: spregledal je njegovo politikovoditi zahrbtno politiko
      ● 
      pog. zganjati politiko ukvarjati se s politiko; vnašati politiko v kako dejavnost; ekspr. spet sta zašla v politiko začela govoriti, razpravljati o politiki; publ. stopiti v svet politike začeti se ukvarjati s politiko
      ♦ 
      ekon. denarna politika; zgod. nova ekonomska politika ekonomska politika v Sovjetski zvezi po letu 1921
Zavezujem se, da ko govorim in razmišljam o politiki upoštevam vse definicije te besede, saj nekatere besede nimajo veze s parlamentom in politiki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar