ponedeljek, 16. februar 2015

52. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 6

Ko človeku ponudiš prst in vzame roko ali še kaj več, potem ti mora biti takoj jasno, da moraš takoj izginiti daleč proč od njega. Vendar jaz se taga nisem zavedala, dokler ni bilo prepozno in še vedno se puščam izkoriščati ljudem. Kar nekaj let starejši osebi sem se pustila, da me je psihično zlorabljala s tem, da mi je grozila, me žalila in poniževala. Počela sem zaradi groženj stvari, ki jih ne počnem. Vse skozi pa je bil v meni velik strah, da grožnje uresniči, kar je ta oseba tudi storila, potem, ko sem se ji uprla in prekinila vse veze s to osebo. Vendar v meni je še vedno velik strah pred osebami istega spola, kot je bila ta oseba, da se mi bo poleg njih dogajalo isto kot poleg te osebe.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da je neka oseba imela tolikšno moč nad mano. Ko se zavem, da ima neka oseba tolikšno moč nad mano se ustavim in diham. Zavedam se, da nihče ne more mi narediti nič in tudi ne vplivati name, če tega sama nočem. Sem enako vredna kot katerikoli človek na tem planetu. Zavezujem se, da če ugotovim, da ima kdo kako moč nad mano, da se takoj postavim zase. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti lažem te osebe, saj me je tako priklenila nase, potem ko sem tej osebi povedala in pokazala stvari, ki niso za javnost in me je s tem izsiljevala in mi grozila. Ko se zavem, da verjamem lažem osebe, ki me je na tak način priklenila nase, potem ko sem tej osebi povedala in pokazala stvari, ki niso za javnost in je je s tem izsiljevala in mi grozila, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem bila nepremišljena, da sem neznani osebi povedala in pokazala preveč, kar ji nisem smela. Verjameš lahko samo sebi, pa še to ne popolnoma, tako za sabo pa pridejo osebe, ki so samoiskrene in pišejo javne bloge, saj tako se vidi, da ničesar ne skrivajo. Zavezujem se, da nikomur ne verjamem na besedo, ampak so morajo moje zaupanje pridobiti vse osebe okoli mene.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da sem zaradi te osebe se sekirala in si uničevala življenje s tem. Ko se zavem, da sem zaradi te osebe se sekirala in si uničevala življenje s tem, se ustavim in diham. Zavedam se, da za vse kar je bilo, sem bila kriva sama, ker sem si dovolila, da mi pride do živega in sem raje vse zadrževala v sebi in tlačila vase, namesto da bi dala iz sebe. Zavezujem se, da probleme, ki jih ne morem rešiti sama podelim z drugimi, ki mi dajo vsaj namige za reševanje problemov, saj rešiti jih bom morala sama.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da je ta oseba čustveno vplivala name z izsiljevanji in grožnjami. Ko se zavem, da ta oseba čustveno vpliva name z izsiljevanji in grožnjami, se ustavim in diham. Zavedam se, da samo ko bom čustveno stabilna, nihče ne bo imel vpliva name in bom tako dovolj močna, da se ubranim vseh napadov. Zavezujem se, da se bom trudila in delala na svoji čustveni stabilnosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da sem dovolila tej osebi blizu, saj sem iskala neko osebo, ki bi zapolnila praznino, ter mi posvetila svoj čas. Ko se zavem, da sem dovolila tej osebi blizu, saj sem iskala neko osebo, ki bi zapolnila praznino, ter mi posvetila svoj čas, se ustavim in diham. Zavedam se, da takoj ko sem zvedela prava leta te osebe, bi morala prekiniti vse stike, ter tudi če sem potrebovala nekoga ob sebi, ta oseba nikakor ni bila primerna za to in sem zaradi tega samo trpela. Zavezujem se, da če bom sama sebi najboljši partner, da ne potrebujem ljudi okoli sebe, ki bi mi zapolnili praznino. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar