nedelja, 22. februar 2015

58. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 8/1

Včeraj sem pričela pisati o trenutku, ko se nisem hotela fotografirati in sem se odločila, da bom to preverila v miru. V zadnjem času sem bila sama pobudnik za fotografiranje, sem želela sama, da me drugi fotografirajo. Bila sem pripravljena na to, sprejela sem, vendar sem v zadnjem tednu dvakrat zavrnila fotografiranje, ker tega nisem hotela, saj nisem bila pripravljena na to. Torej je verjetno krivo za moje obnašanje, da sem zavrnila fotografiranje v tem, da nisem bila pripravljena za fotografiranje. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila trmiti se ker se nisem hotela fotografirati, ko je nekdo pedlagal, da bi posneli skupinsko fotografijo. Ko se zavem, da se trmim, ker se nisem hotela fotografirati, ko je nekdo predlagal, da bi posneli skupinsko fotografijo. Zavedam se, da sem za moje trmljenje kriva sama, čeprav se je pred tem dogodkom zgodilo kar nekaj dogodkov, ki so pripeljali do tega. Zavezujem se, da z dihanjem preprečujem napade trmljenja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da so pretekli dogodki vplivali name, čeprav niso imeli nobene povezave s tem dogodkom. Ko se zavem, da pretekli dogodki vplivajo name, čeprav nimajo nobene povezave s tem dogodkom, se ustavim in diham. Zavedam se, da je bila odločitem samo na meni in bi lahko bil potek dogodkov od začetka do tega dogodka popolnoma drugačen in lahko bi se fotografirala. Vendar ker sem bila slabe volje, sem se odločila, d ase nočem fotografirat. Zavezujem se, da moje počutje ne sme vplivati na moje odločitve, katere morajo biti najboljše za vse.

Odpustim si, da sem sprejla in si dovolila zaradi trenutne slabe volje se odločiti, da se nočem fotografirat, ker nisem bila zaradi tega pripravljena na to. Ko se zavem, da zaradi trenutne slabe volje se odločim, da se nočem fotgrafirati, ker nisem bila zaradi tega pripravljena na to, se ustavim in diham. Zavedam se, da je za moje slabo počutje krivo pričakovanje, saj je slaba volja povezana s konfliktom med tem, kar sem pričakovala in tem, kar se je dejansko zgodilo. Zavezujem se, da nima pričakovanj in tako ne more priti do konfliktov med pričakovanji in dejansko situacijo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila pričakovati in načrtovati kaj in kako se bo dogajalo. Ko se zavem, da pričakujem in načrtujem kaj in kako se bo dogajalo, se ustavim in diham. Zavedam se, da ta pričakovanja pripeljejo do čustev, saj so čustva konflikti med dejanskim stanjem in tem kar pričakujemo, so pa lahko negativna ali pozitivna. Zavezujem se, da se znebim pričakovanj in zmanjšam konfliktne situacije na minimum.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ne fotografirati se zaradi tega, ker nisem bila pripravljena na to. Ko se zavem, da se ne želim fotografirati se zaradi tega, ker nisem bila pripravljena na to, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to, da nisem bila pripravljena samo v moji glavi, vendar se mi trenutek ni zdel primeren za fotografiranje. Zavezujem se, da se potrudim in sprejmem sebe in se fotografiram.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se kasneje fotografirati, vendar sem takrat še vedno bila bitko sama s seboj. Ko se zavem, da ko sem se kasneje fotografirala, da sem tatkrat še vedno bila bitko sama s sebom. Zavedam se, da razlog, da ne gledam v kamero, ampak stran od nje ni krivo samo sonce, ki naj bi me v tistem trenutku slepilo, ampak tudi bitka same s seboj. Lagala sem si, ker sem se po določenem času prisilila se fotografirati, vendar v resnici si nisem želela tega, kar pove moj pogled vstran. Zavezujem se, da delam na sebi in spoznavanju svojih reakcij.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila lagati sama sebi, da se želim fotografirati, čeprav globoko v sebi se najraje nebi, ker nisem bila čisto pripravljena na to. Ko se zavem, da sem lagala sama sebi, da se želim fotografirati, čeprav globoko v sebi se najraje nebi, ker nisem bila čisto pripravljena na to, se ustavim in diham. Zavedam se, da če se opazujem sama sebe in potem primerjam to, kar sem podzavestno naredila s tem, kar sem v tistem trenutku mislila, kmalu ugotovim kaj se je v resnici skrivalo v mojem umu. Zavezujem se, da se opazujem in se spremljam in povezujem misli z dejanji, ter na teh odkritjih pišem samoodpuščanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar