sobota, 28. februar 2015

64. dan: Dobro za vse

Zakaj sem izbrala danes to temo? Verjetno zato, ker sem danes že kar nekaj časa o tej temi govorila, vendar na drugačen način. Pogovarjali smo se kaj narediti, da predstavimo ljudem to besedno zvezo. Govorili smo na eni delavnici, katera nima veze z Desteni. To me na nek način moti. Toliko je skupin, ki imajo podobne cilje, vendar ker se poti do ciljev razlikujejo, ali je kaj drugega drugačno, se prepirajo in vsak vodi svojo skupino ljudi, kateri se ne prenesejo. V takih primerih je najbolje biti nevsiljiv in biti povezava med skupinami, kateri pa ne vsiljuješ ničesar, ampak sprejemaš znanje, ki je zelo pomembno.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da kar je dobro zame, da je dobro za vse. Ko se zavem, da mislim, da kar je dobro zame, da je dobro za vse, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to, da gledam samo nase in na svoje dobro najslabše, saj ne vem če je tisto, kar je zame dobro, dobro tudi za druge. Ravno zaradi tega je delovanje po principu najboljše za vse zelo težko. Zavezujem se, da se poučujem in pričenjam z delovanjem po principu najbolje za vse, vendar hkrati ne delujem po principu najbolje zame.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da voditelji skupin se ne povezujejo zato, ker se njihovo razmišljanje razlikuje v enem detalju, čeprav imajo podobne ali celo skupne cilje. Ko se zavem, da predvidevam, da se voditelji skupin ne povezujejo zato, ker se njihovo razmišljanje razlikuje v enem detajlu, čeprav imajo podobne ali celo skupne cilje, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne smem predvidevati ali sklepati nekaj, kar je odvisno od nekega posameznika in njegovega mnenja in prepričanja. Nikogar ne morem prepričati v nekaj, kar noče početi, zato je bolje da se trudim za tiste in v tisto smer, kjer so vidni moji rezultati. Zavezujem se, da so moja mnenja samo moja mnenja in z mojimi mnenji in prepričanji kažem samo svojo osebnost.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati, da je delo po principu najboljše za vse enostavno. Ko se zavem da mislim/predvidevam, da je delo po principu najboljše za vse enostavno, se ustavim in diham. Zavedam se, da je ena stvar ki jo naredimo povezana s še ogromno drugimi stvarmi in mogoče samo nekje neka malenkost nekomu ne ugaja in že ne deluješ po principu najboljše za vse. Zavezujem se, da bom pričela raziskovati princip najboljše za vse.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predstavljati, da če narediš nekaj dobrega za prijatelje, sosede, znance, družinske člane, neznance, da je to že delo po principu dobro za vse. Ko se zavem, da si predstavljam, da če narediš nekaj dobreza za prijatelje, sosede, znance, družinske člane, neznance, da je to že delo po principu dobro za vse, se ustavim in diham. Zavedam se, da je ko delaš dobra dela, da si nekje v podzavesti žliš, da bi nekaj dobil v zameno in tudi če nekaj narediš zanje, to ne pomeni, da je dobro za vse. Zavezujem se, da proučim besedno zvezo dobro za vse in ugotovim kaj pomeni, ter kdaj se dela po tem principu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar