torek, 17. marec 2015

77. dan: Strah pred neuspehom 2

Še nekaj ur in začel se bo dogodek, ko ga pričakujem že nekaj mesecev, ter se ga hkrati bojim, da nisem primerna za udeležbo na tem dogodku. Ko sem se prijavila nanj, se mi je zdela cena ogromna, sedaj pa ko gledam, vidim, da je to zelo poceni. Spoznavanje novih ljudi, navezovanje stikov, novo znanje in seveda mala darilca so neprecenljiva stvar, ki se ti ne dogodi velikokrat v življenju. Torej pogum v roke in akcija, ampak kaj, ko se lahko zgodi toliko stvari.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti strah pred začetkom dogodka, katerega udeleženka sem in sem ga tako veselim in ga pričakujem.Ko se zavem, da imam strah pred začetkom dogodka, katerega udeleženka sem in se ga tako veselim in ga pričakujem, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem nabita s čustvi in pričakovanji in nestrpnostjo, za kar bi bilo bolje, da ničesar tega naštetega sploh ne bi bilo. Vse to me ovira, da se prepustim samemu dogodku in se skoncentriram na stvari, ki se bodo resnično zgodile, ter pozabim na vse ostalo, ki se ne bo zgodilo. Če nečesa ne pičakuješ ne moreš potem gojiti čustev, če se nekaj zgodi ali ne zgodi. Zavezujem se, da ničesar ne pričakujem, saj tako se mi ne more zgoditi nepričakovano, se samo zgodi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti strah glede dogodka.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se veseliti dogodka.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila pričakovati dogodek.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti živčna, ker ne vem ali bom prišla dovolj hitro na dogodek.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti živčna, ker ne vem kako bo potekalo, čeprav ni pomembno in bom videla na samem dogodku.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati ali bo dovolj rdeče barve na meni, ker je to dress code.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, ali bom oblečena dovolj poslovno.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmšljati, ali se barve ujemajo, ker ravno ne bo črn kostimček.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, ali naj se oblečem to jakno, ker sem bila v njej že ko je bila neka otvoritev in je bila tam tudi neka oseba, ki bo tudi tu.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o stvareh, ki še malo niso pomembne. Ko se zavem, da razmišljam o stvareh, ki še malo niso pomembne se ustavim in diham. Zavedam se, da če se prepustim toku dogajanj, da se bo izšlo tako kot bi si želela, ali pa še bolje. Zavezujem se, da se prepustim toku dogajanj.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, da si bom naredila sramoto ali pa pokvarila to, kar sem pričela. Ko se zavem, da razmišljam, da si bom naredila sramoto ali pa pokvarila to, kar sem pričela, se ustavim in diham. Zavedam se, da nisem edina na začetku svoje poslovne poti in vsi imajo svoje vzpone in padce, če pa bom delala po pameti pa bom samo napredovala in bila tako sijajna, kot sem v resnici. Zavezujem se, da sem taka kot sem v resnici in pokažem sebe v najlepši luči.

Ni komentarjev:

Objavite komentar