ponedeljek, 23. marec 2015

82. dan: Pozornost 4

Ker je bilo nato nekaj zelo podobnih samoodpuščanj, sem si izbrala tega:

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po dotikih.

Dotiki so zame zelo pomembni, posebno dotiki ljudi, saj ostalih dotikov imam dovolj. Tudi z dajanjem in prejemanjem dotikov iščemo in dajemo in sprejemamo pozornost. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razumeti človeški dotik kot nekaj več, kot vse ostale dotike. Ko se zavem, da razumem človeški dotik kot nekaj več, kot vse ostale dotike, se ustavim in diham. Zavedam se, da vsi dotiki so enaki, ali je dotik vetra, sonca, vode, obleke ali roke sočloveka. Zavezujem se, da jemljem vse dotike kot enakovredne.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila želeti si človeškega dotika. Ko se zavem, da si želim človeškega dotika, se ustavim in diham. Zavedam se, da so vsi dotiki enaki, vendar ko se te dotakne drugi človek, je vmes drugačna energija, drugačni občutki, dotik je drugačen, lahko je nežen ali grob, kakršnega si želimo. Zavezujem se, da je lepo čutiti človeški dotik, vendar si ga ne želim tako močno.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jemati dotike kot nekaj pomembnega, kot pokazatelj, da te ima nekdo rad, te spoštuje in podpira. Ko se zavem, da jemljem dotike kot nekaj pomembnega, kot pokazatelj, da te ima nekdo rad, te spoštuje in podpira, se ustavim in diham. Zavedam se, da dokler se ne bom imela rada sama sebe, me ne bo nihče imel rad, spoštovanje si moram pridobiti z zgledom, podporo pa z dejanji, kateri se ujemajo z mojimi besedami in načrti. Zavezujem se, da govorim tisto kar mislim, ter delam tisto kar govorim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati, da me imajo ljudje nasprotnega spola radi, če in ko se me dotikajo, ter me božajo in ljubkujejo. Ko se zavem, da razmišljam, da me imajo ljudje naspreotnega spola radi, če in ko se me dotikajo ter me božajo in ljubkujejo, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem lahko v očeh nasprotnega spola zanimiva tudi če se me ne dotaknejo, ter me inajo radi brez božanja in ljubkovanja, saj najpomembnejše je spoštovanje. Zavezujem se, da dotike ne bom povezovala z imeti rad.

Ni komentarjev:

Objavite komentar