torek, 24. marec 2015

83. dan: Pozornost 5

Tokrat bom se ustavila pri tem samoodpuščanju in ga razdelala in predelala:

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/razumeti/predvidevati, da tudi sedaj, ko sem odrasla, da mi morajo drugi kazati da me imajo radi z darili, ter tudi s pozornostjo.

To je popolnoma in samo moje prepičanje, ki nima nobene veze z realnosti. Obenem ko iščem na eni strani pozornost, jo na drugi strani zavračam, ter se igram igro osvajanja, čeprav z osebo s katero flirtam v resnici nočem nič drugega kot to, kar se dogaja sedaj in mi pozornost te osebe ugaja.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati/verjeti da potrebuješ kogarkoli ob sebi, ki bi ti dajal darila in pozornost. Ko se zavem, da mislim/predvidevam/verjamem da potrebujem kogarkoli ob sebi, ki bi mi dajal darila in pozornost, se ustavim in diham. Zavedam se, da si vse to kar iščem pri drugih lahko dam sama. Zavezujem se, da se sama trudim za svoje ugodje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila flirtati z osebo, čeprav z njo ne bi imela nič, to pa delam samo zato, ker mi posveča pozornost. Ko se zavem, da flirtam z osebo, čeprav z njo ne bi imela nič, to pa delam samo zato, ker mi posveča pozornost, se ustavim in diham. Zavedam se, da bi morala se odločiti in povedati tej osebi kaj mislim imeti in česa noče imeti z njo. Ni lepo, da jo zavajam, vendar mi godi njegova pozornost. Zavezujem se, da se odločim in mu povem kaj hočem od njega.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila igrati se z osebo kateri sem všeč, ter ga bom ko mu dam konec lahko prizadela, saj ne verjamem, da je dovolj čustveno stabilen. Ko se zavem, da se igram z osebo kateri sem všeč, ter ga bom ko mu dam konec lahko prizadela, saj ne verjamem, da je dovolj čustveno stabilen, se ustavim in diham. Zavedam se, da sama mislim, da je igrica nedolžna, ker sama ne čutim ničesar do te osebe, vendar zaradi določenih predsodkov nekako ne bi mogla biti v vezi s to osebo. Zavezujem se, da naredim konec mojim igricam.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti predsodke glede osebe, ker ima drugačno vero. Ko se zavem, da imam predsodke glede osebe, ker ima drugačno vero, se ustavim in diham. Zavedam se, da vera ni nobena ovira, vendar sama dokler ne poznam vere ali tradicije drugih se raje izogibam resni vezi ali čemurkoli povezano z vero in tradicijo. Zavezujem se, da ko spoznam človeka se pozanimam o veri in tradiciji in jo spoznam in sprejmem kakršnakoli že je.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila dajati veliko vlogo pozornosti, katere sploh ne potrebujem, dokler se ne naučim dajati jo sama sebi. Ko se zavem, da dajem veliko vlogo pozornosti, katere sploh ne potrebujem, dokler se ne naučim dajati jo sama sebi, se ustavim in diham. Zavedam se, da lepo je biti v središči pozornosti, vendar še lepše je, ko sam sebe obdaš z malimi pozornostmi, ki ne stanejo nič. Pozornost je lahko sprehod v dežju, sprehod, ali pa da počnem nekaj, kar me veseli. Zavezujem se, da si dajem pozornost, saj si jo znam dajati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar