ponedeljek, 26. marec 2018

196. dan: Potovanje

Ko po nekaj letih greš ponovno nekam na potovanje je to nekaj posebnega. Veseliš se vsakega trenutka, ter si poln pričakovanja. Ko pa se približuje čas odhoda, ter imaš še toliko postoriti, ter v miru gledaš ocene bivališča, pa letalskega ponudnika, pa ti počasi vse pade dol. Vendar ne gre na potovanju za bivanje in prevoz. Gre za celotno doživetje.



Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti nestrpna, ker grem po nekaj letih ponovno na potovanje. Ko se zavem, da sem nestrpna, ker grem po nekaj letih ponovno na potovanje, se ustavim in diham. Zavedam se, da potovanje je vznemirljivo za nekoga, ki gre nekam prvič, če pa je pogosto na poti ali v istem kraju večkrat, pa ni več tako vznemirljivo vse skupaj. Zato je najbolje, da se sprostim, se pripravim na vse in uživam. Zavezujem se, da če bom nestrpna in bom nekaj pričakovala, da bom lahko zelo razočarana, zato se umirim, diham, ter se zavedam, da se lahko na poti zgodi prav vse in situacije rešujem v trenutku.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila pričakovati ogromno od mesta, ki sem si ga želela obiskati kar nekaj časa, to pa zato, ker je popularno. Ko se zavem, da ogromno pričakujem od mesta, ki sem si ga želela obiskati kar nekaj časa, to pa zato, ker je popularno, se ustavim in diham. Zavedam se, da so mesta, ki so najbolj oblegana tudi najbolj vabljiva za nepridiprave in tatove, zato se moja želja po srečanju z velemestom in multikulturnem utripu takega mesta lahko spremeni v razočaranje. Zavezujem se, da se pripravim na negativna in pozitivna presenečenja, vendar se ne smem bati, ker negativnost lahko ubije ves žar potovanja in zato ne bi uživala toliko, kolikor si želim in pričakujem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti negativna, se bati razočaranja z letalom, pa prenočiščem, se bati tatov in ostalih stvari. Ko se zavem, da sem zelo negativna, ker se bojim biti razočaranja z letalom, prenočiščem, bati tatov in ostalih stvari, se ustavim in diham. Zavedam se, da če bom pričakovala in računala na negativne stvari, da se mi bodo tudi zgodile. Saj ni problem, da spim v malo slabši postelji, glavno, da je samo doživetje pozitivno. Tudi z letalom ne more biti slabših izkušenj, kot sem jih že imela, čeprav sem se na ta račun kasneje še nasmejala, tatovi in slaba hrana pa so lahko tudi v domači državi in na dvorišču. Torej se zavezujem, da se ne sekiram glede negativnih stvari, ki mi padejo v glavo, ampak vsako negativno stvar proučim in sicer kaj je najslabša stvar, ki se mi lahko v določenem primeru zgodi in ugotovila bom, da ne more biti nič tako hudo, kot si predstavljam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar