sobota, 4. april 2015

94. dan: Pozornost 15

Večkrat ljudje rečejo, ko ti prinesejo neko darilo, da so prinesli malo pozornost. Ko pogledaš to pozornost, potem ugotoviš, da ni mala, ampak veliko vredno darilo. Kakšna je torej razlika med pozornostjo in darilom in kdaj lahko podarimo pozornost in kdaj darilo, ter ali je med tem sploh razlika ali je ni. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o razliki med darilom in pozornostjo. Ko se zavem, da razmišljam o rezliki med darilom in pozornostjo, se ustavim in diham. Zavedam se, da je če ti nekdo nekaj podari lahko hkrati darilo in pozornost. Zavezujem se, da ne razmišljam o razliki med darilom in pozornostjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila definirati pozornost kot nekaj manjšega, manj vrednega, nekaj, kar lahko dobiš vsak dan, medtem ko je darilo nekaj večjega, ter se podarja ob praznikih. Ko se zavem, da sem definirala pozornost kot nekaj manjšega, manj vrednega, kar lahko dobiš vsak dan, medtem ko je darilo nekaj večjega, ter se podarja ob praznikih, se ustavim in diham. Zavedam se, da so moje definicije napačne, zato prilagajam definicije iz slovarja:

darílo -a (í) kar je dano komu v last brez plačila: dati, dobiti darilonovoletna darilaporočno darilozmagovalcem so razdelili častne nagrade in praktična darila
// zastar. nagrada: razpisati darila za najboljše delo

medtem ko razlage za pozornost nisem našla. Zavezujem se, da ne uporabljam več besede pozornost za manjša darila.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila narobe si razlagati besedo pozornost in sedaj, ko sem našla razlago, še vedno razmišljati o tej napaki, katere nisem mogla vedeti. Ko se zavem, da si narobe razlagam besedo pozornost in sedaj, ko sem našla razlago, še vedno razmišljam o tej napaki, katere nisem mogla vedeti, se ustavim in diham. Zavedam se, da če nisem gledala v slovar in to preiskovala, da tega nisem mogla vedeti. Zavezujem se, da bo vsem, kar dobim rekla darilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar