nedelja, 5. april 2015

95. dan: Pozornost 16

Ponovno imam tiste dneve, ko sem izredno občutiljiva in kar kličem po pozornosti vsakega in vseh. Pozornost pridobivam tudi na tak način, da izsiljujem s smrtjo, čeprav nimam neke želje ali potrebe po njej. Pred časom sem imela namreč občutek, da sem utrujena in da je smrt rešitev, tokrat pa je smrt samo beseda, katera ima negativen prizvok in je zato zelo dobra za izsiljevanje. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati pozornost s tem, da ljudi izsiljujem s smrtjo. Ko se zavem, da iščem pozonost s tem, da ljudi izsiljujem s smrtjo, se ustavim in diham. Zavedam se, da moje izsiljevanje ne pomaga meni ne drugim, temveč samo slabša moj odnos z drugimi. Zavezujem se, da ne iščem pozornost na tak način.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila izsiljevati z besedo smrt, katera ima za ljudi negativen prizvok. Ko se zavem, da izsiljujem z besedo smmrt, katera ima za ljudi negativen prizvok, se ustavim in diham. Zavedam se, da glede na to, da sem lansko leto se srečala s toliko smrti, da se mi zdi smrt nekaj normalnega, čeprav sem za temi ljudmi tudi žalovala, vendar sem sprejela s temi smrtmi in že prej, smrt kot del življenja, kot nekaj, kar je del življenja in se ne bojim smrti, saj se kot fizično telo ne bom zavedala, da sem umrla. Zavezujem se, da ne izsiljujem z besedo smrt, če v njeni obembi sama ne čutim nobenih reakcij, opazim pa, da drugi te reakcije imajo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati/verjeti, da se ne bojim smrti. Ko se zavem, da mislim/predvidevam/verjamem, da se ne bojim smrti, se ustavim in diham. Zvedam se, da dokler se pojavi kakršenkoli strah v mojih mislih, da to takrat me je v resnici strah tudi smrti. Ker delam na odstranjevanju svojih strahov s tem delam tudi na odstranjevanju strahu pred smrtjo. Zavezujem se, da delam na tem, da odpravljam svoje strahove.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati/misliti/verjeti, da ima beseda smrt za ljudi negativen prizvok. Ko se zavem, da predvidevam/mislim/verjamem, da ima beseda smrt za ljudi negativen prizvok, se ustavim in diham. Zavedam se, da smrt posamezniki, generacije in cele države jemljejo zelo različno in se nekateri celo veselijo ob smrti bližnjega, saj je šel na lepše ali imajo kako drugačno predstavo glede tega. Zavezujem se, da doličenih stvari ne posplošujem, ker so ljudje zelo različni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar