torek, 17. februar 2015

53. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 6/1

Včeraj sem zaradi časovne stiske obdelala površno probleme, kateri si zaslužijo vso mojo pozornost, te da jih predelam popolnoma, saj me zaustavljajo pri mojem dojemanju sveta okoli mene, saj si ne upam narediti nekega koraka, ki je pomemben zame in za ljudi okoli mene.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da so besede osebe močno vplivale name. Ko se zavem, da besede osebe močno vplivale name, se ustavim in diham. Zavedam se, da mladi ljudje, ki ne verjamejo vase iščejo potrditve pri drugih in jim zaupajo stvari, katere ne bi smeli. Potem lahko ti ljudje to izkoristijo, da s temi mladimi delajo kar želijo in jih izkoristijo za svoje dobro, hkrati pa grozijo, da si mladi ne bi upali nič. Nekaj podobnega se je zgodilo tudi meni. Zato moram biti sama dovolj močna, da drugim ne razlagam o sebi, ter me drugi tako ne morejo izkoristiti. Zavezujem se, da drugim ne govorim o sebi in svojih problemih. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da so mi njegovi dotiki prišli do živega in sem skoraj bruhala zaradi njih. Ko se zavem, da so mi njegovi dotiki prišli do živega in sem skoraj bruhala zaradi njih, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem mu to dopustila zaradi strahu zaradi njegovih groženj in sem mu dovolila se dotikati mene samo zato, ker sem se ga bala. Strah me je bilo, da bo izpolnil svoje grožnje. Zavezujem se, da če nekaj nočem, rečem enostavno in odločno, da tega nočem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da me je izsiljeval tudi tako, da je igral, da je delal samomor. Ko se zavem, da me je izsiljeval tudi tako, da je igral, da je delal samomor, se ustavim in diham. Zavedam se, da so ljudje zmožni početi vse, samo da pridejo do tega, kar si zadajo v glavo, sploh če mislijo, da imajo tako moč nad drugo osebo. Zavezujem se, da smiljenje samemu sebi ne pomaga več pri meni, in tako dobivajo samo še negativne točke pri meni.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da njegovo obnašanje do mene vpliva na moje mišljenje, da so vsi moški isti in zaradi tega imam, čeprav imam veliko željo po partnerju, obenem tudi velik strah biti sama z osebo moškega spola. Ko se zavem, da njegovo obnašanje do mene vpliva na moje mišljenje, da so vsi moški isti in zaradi tega imam, čeprav imam veliko željo po partnerju, tudi velik strah biti sama z osebo moškega spola, se ustavim in diham. Zavedam se, da niso vsi moški isti in da je on in njegovo grožnje in poniževanja prej izjema kot pravilo, čeprav se najdejo tudi taki, ki celo umorijo svoje partnerice, če ni tako, kot si oni zadajo. Zavezujem se, da spoznavam ljudi v živo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se počutiti slabo in imeti povišan srčni utrip, sedaj, ko pišem to. Ko se zavem, da se počutim slabi in imam povišan srčni utrip, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to moja šibka točka, ki sem jo reševala zadnji dve leti in sem že prišla do tega, da sem si upala spoznavati ljudi v živo, vendar je v meni še vedno velik strah. Zavezujem se, da me misel nanj ne gane več.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila zapirati se pred svetom in nikomur ne zaupati nič. Ko se zavem, da se zapiram pred svetom in nikomur ne zaupam nič, se ustavim in diham. Zavedam se, da niso vsi ljudje podobni temu človeku, zato sem se počasi pričela odpirat, vendar samo v virtualnem svetu, v realnem svetu je to zame težje. Zavezujem se, da se počasi odpiram ljudem okoli sebe tudi v realnem svetu.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o tem človeku, saj vsakič ko to razmišljam, dobim krč na levi nog v stegenjsko mišico, na notranji strani noge. Ko se zavem, da razmišljam o tem človeku, saj vsakič ko to razmišljam, dobim krč na levi nogi v stegenjsko mišico, na notranji strani noge, se ustavim in diham. Zavedam se, da so lahko tudi bolečine povezane z našimi mislimi in nam tako fizično telo sporoča o čemu se razmišlja in nas tako opomni, naj prenehamo s tem. Zavezujem se, da bom ob podobnih krčih prenehala misliti na to osebo, ter pričela z dihanjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar