petek, 13. marec 2015

76. dan: Strah pred neuspehom

Pred meseci sem ustanovila podjetje, ker sem si močno želela biti samostojna in sem vedela, da v nasprotnem primeu ne bom dobila službe. Čeprav se nisem izobraževala v tej smeri, sem odprla podjetje, kjer si želim izvajati kuharske delavnice pri stranki na domu, ali v kakšnem prostoru namenjenemu za kuhanje. Veselim se kuhanja, saj obožujem, obenem pa me je tudi strah, da nisem dovolj dobra. No, to kar sem napisala zgleda, da do sedaj nisem delala še nič. Naj povem, da sem delala in sicer v gostinstvu, vendar ne ravno po moji želji.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da me premaga strah, da nisem dovolj dobra, da bi zmogla narediti delavnico in jo voditi. Ko se zavem, da me premaga strah, da nisem dovolj dobra, da bi zmogla narediti delavnico in jo voditi, de ustavim in diham. Zavedam se, da če sem pred časom že imela delavnice z otroci, da mi bo uspelo tudi z odraslimi, damo prilagotiti se moram njihovim potrebam. Zavezujem se, da bom zbrala pogum in uspela.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ne zaupati sebi, da sem sposobna izvesti to, kar sem si zamislila. Ko se zavem, da ne zaupam sebi, da sem sposobna izvesti to, kar si zamislim, se ustavim in diham. Zavedam se, da pred izvedbo me zadržuje strah, katerega imam. Zavezujem se, da sem spozobna izvesti in izvajam delavnice.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti strah pred vodenjem kuharske delavnice. Ko se zavem, da imam strah pred vodenjem kuharske delavnice, se ustavim in diham. Zavedam se, da strah bo prisoten, če se ne bom popolnoma pripravila in zaupala sama sebi. Zavezujem se, da se pripravim, osvobodim predsodkov in nastopim sproščena.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila zavlačevati s pripravami na delavnice in oglaševanjem le teh, saj sem sebe prepričevala, da nisem dovolj dobra in odlašala s tem. Ko se zavem, da zavlačujem s pripravami na delavnice in oglaševanjem le teh, saj sem sebe prepričala, da nisem dovolj dobra in odlašala s tem, se ustavim in diham. Zavedam se, da če ne bom se pripravila in izpeljala prve delavnice od začetka do konca, ne bom nikoli vedela, ali sem dobra ali ne. Narediti moram prvi in najbolj konkreten korak in zaorati v ledino, saj brez tega ne bo nič. Zavezujem se, da se pripravljam na delavnice in jih izvajam.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati/verjeti, da če bom naredila eno reklamo ali dve, da me bodo ljudje že poznali in se hoteli učiti kuhanja pri meni. Ko se zavem, da mislim/predvidevam/verjamem, da če naredim eno reklamo ali dve, da me bodo ljudje že poznali in se hoteli učiti kuhanja pri meni, se ustavim in diham. Zavedam se, da nič ne pride na lahko, da se je potrebno potruditi za vse, za vsako malenkost, da je konkurenca huda in boj za stranke velik. Zavezujem se, da bom povečala oglaševanje in večkrat objavila na spletni in facebook strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar