petek, 20. marec 2015

79. dan: Pozornost

O tem sem že pisala, že predelovala, vendar se vedno znova in znova vračam k tej temi. Opažam, da je to moja šibka točka, saj kar naprej iščem in si želim pozornosti, čeprav se velikokrat ne zavedam, da si jo tako želim. Vendar bolj ko se poglabljam, bolj imam občutek, da de za to mojo željo po pozornosti skriva nekaj drugega, nekaj močnejšega, neka večja želja. To ugotavljam zaradi želje po pozornosti določenih oseb.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po pozornosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po pozornosti oseb naspreotnega spola, katere so mi všeč in bi jih lahko sprejela kot partnerja.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po partnerju, čeprav še nisem zrela in sposobna imeti partnerskega odnosa.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po partnerju, čeprav bi si bila lahko sama sebi najboljši partner, kar se tudi zavedam.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sovražiti sebe in upala, da bodo drugi imeli radi mene.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po dotikih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo da bi čutila, da sem ljubljena.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imela žejlo, da bi začutila, da me imajo starši radi, saj so to, da da me imajo radi, kazali z darili.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/razumeti/predvidevati, da tudi sedaj, ko sem odrasla, da mi morajo drugi kazati da me imajo radi z darili, ter tudi s pozornostjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila želeti pozornost drugih, čeprav si jo lahko dam tudi sama. Ko se zavem, da si želim pozornost drugih, čeprav si jo lahko dam sama, se ustavim in diham. Zavedam se, da nihče mi ne more dati toliko pozornosti kot si jo želim, ter mi je ne more dati takrat, ko si jo želim. Zavezujem se, da dajem pozornost sama sebi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar