torek, 31. marec 2015

90. dan: Ponavljanje

Pred kratkim sem med FB prijatelje dodala enega, ki je prvo vprašal, če ga bom sprejela. Ko sem ga sprejela se je takoj razživel in povedal zakaj me je dodal. Pred časom sem na zidu najinega skupnega prijatelja pisala, da imam kmetijo in on jo ima tudi in zato misli, da bo z mano lažje našel skupni jezik. Sem pa že prvi dan povedala, da ne iščem partnerja, saj ponavadi pričnejo fantje kmalu z osvajanjem, kar pa sama ne prenesem, saj so občasno vsiljivi z njihovimi osvajanji, čeprav jim večkrat rečem, da ne iščem, ali me določena stvar ne zanima. Tudi s tem danes sem imela podoben problem. Ker sem s kmetije je mislil, da me zanima to, da njegov petelin noče iti ob 7h noter, ker je pač se premaknila ura in je še dan. Žal me nič o tem, kaj se dogaja nadrugih kmetijah ne zanima, razen če pove kdo kaj zanimivega in nato ga povprašam kaj več o tisti specifični stvari. No, ker sem večkrat morala ponoviti, da me to o njegovem petelinu ne zanima, sem postala razdražljiva, vendar sem se še vedno lahko zadržala, da nisem začela z žalitvami ali da sama seba nisem pripeljala do prevelike čustvene reakcije.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila dajati mnenje o nekom, čeprav ga še ne poznam. Ko se zavem, da dajem menenje o nekom, čeprav ga še ne poznam, se ustavim in diham. Zavedam se, da po enem ali dveh pogovorih preko spleta še ne moreš določiti, kakšen je določen človek. Lastnosti sočloveka še ko ga zelo dobro poznaš ne moreš določiti kakšen je v resnici, ker jih ne vidiš in ne moreš otipati, lahko samo sklepaš in predvidevaš, to pa ni realno. Zavezujem se, da ne ustvarjam mnenja o drugih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati na njegovo ponavljanje istih besed, čeprav sem mu rekla, da naj preneha s tem, ker me ne zanima. Ko se zavem, da reagiram na njegovo ponavljanje istih besed, čeprav sem mu rekla, da naj preneha s tem, ker me ne zanima, se ustavim in diham. Zavedam se, da tako ljudje iščejo pozornost pri meni, ker mislijo, da je ne bodo deležni, čeprav to ni res in se vsakemu posvetim, če sem le pri volji in času. Zavezujem se, da poizkusim ne reagirati na besede drugih, če pa reagiram pa ugotovim zakaj reagiram.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati, ker me ljudje na FB želijo pozdraviti in klepetati z mano takoj, ko se prijavim na FB, čeprav sem se ravno zbudila in v tistem trenutku ne potrebujem nikogar za klepet in sem bolj razražljiva kot ponavadi. Ko se zavem, da reagiram, ker me ljudje na FB želijo pozdraviti in klepetati z mano takoj, ko se prijavim na FB , čeprav sem se ravno zbudila in v tistem trenutku ne potrebujem nikogar za klepet in sem bolj razražljiva kot ponavadi, se ustavim in diham. Zavedam se, da drugi ne vedo kdaj se jaz zbudim, kdaj imam delo in me motijo, kdaj sem dobre in kdaj slabe volje, ker me pač ne vidijo, ampak vidijo zelen krogec ali pa krogca ni poleg mojega imena. Ta zelen krogec pa pomeni prisotnost. Prav tako ljudje ne vedo, ali sem na telefonu ali na računalniku in jih v resnici prav nič ne zanima, ker je edina stvar, ki jo želijo od mene pogovor. Zavezujem se, da ne reagiram na ljudi, ki želijo govoriti z menoj, ko se ne počutim pripravljena za pogovor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar