nedelja, 11. januar 2015

19. dan: Končni udarec

Že pred časom sem pisala, da se kdaj počutim, da sem sama sebi tečna, ker toliko težim drugim. Danes se je zgodilo to, kar sem pred časom prosila, in sicer, da naj mi pove, kdaj težim. Njegovo željo sem sprejela, vendar sem se zaradi besed te osebe počutila slabo, saj mi je bilo rečeno, da če to osebo potrebujem zaradi tega, tega in tega, da jo lahko kontaktiram, drugače pa ne. Bolje bi se počutila, če bi povedala samo tako kot je in to bi bilo to. To sem pričakovala, vendar sem mislila, da me bo tokrat manj "bolelo" kot ponavadi v taki situaciji, ko pričakujem zavrnitev in jo dobim, ter pričnem z jokom in smiljenjem sama sebi in kakšna krivica se mi godi. To sploh ni dobro zame, da se toliko obremenjujem z drugimi in tako reagiram na nepomembne stvari.

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila jemati pogovor s to osebo kot samoumeven. Nihče nima časa na pretek, samo jaz, ko ne vem kaj naj počnem in delam neumnosti, ter nadlegujem ljudi.

Odpustim si, da sem sprejela in nadlegovala osebo, katera ni imela časa za pogovor z mano.

Odpustim si, da sem sprejela in mislila/ predvidevala, da če se človek pogovarja, da ima čas za to. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti užaljena, ker je človek povedal, da nima časa za pogovor z mano.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila čustveno reagirati, ker mi je človek povedal, da nima časa za pogovor z mano.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da bo človek mi bral misli in mi povedal na tak način, kot bi hotela jaz, da mi pove.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sebe imeti za manj, ko sem si rekla, da delam neumnosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila smiliti se sama sebi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti na to, da se mi godi kakršnakoli krivica.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila obremenjevati se z drugimi in njihovimi problemi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati na nepomembne stvari.

Zavezujem se, da ne reagiram več na zavrnitve drugih in se imam za tako, kakršna sem v reali, ne za kakršno mislim, da sem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar