petek, 23. januar 2015

29. dan: Glasni pogovori same s seboj

Pravijo, da si sam svoj najboljši sogovornik, vendar ali to res drži? Ko se pogovarjaš sam samo v mislih zagotovo ni dobro. Prav tako ni dobro, da svoje misli, ki so pozitivne ali negativne. Vendar misli se nahajajo samo v umu in nam preprečujejo, da smo tukaj in zdaj, ampak tavamo okoli brez krajevnih in časovnih omejitev in brez ozira na druge ljudi. Danes sem med nekim delom močno odtavala. Ugotovila sem že pred časom, da sem zelo precizna za določene stvari in zato zelo, zelo, zelo prepočasna za normalno delo. Tokrat me je zmotila čisto banalna stvar in sem tako se spozabila, da sem govorila na glas, kako mi gre ta določena stvar na živce in jetra in ostale organe in to naglas, medtem pa sem se v mislih prepričevala, da to ni dobro govoriti, ker sem to si sama kriva, da sem jezna, ne tista oseba, katero sem krivila. V vsej tej jezi, ker ni bilo tako, kot sem si želela, da bi bilo, sem naredila tako, da je potem bilo tako, kot sem upala, da bo že prej. Jeza je, ko je v tebi emociotivna energija, katro ustvariš tako, da si zadaš nekaj v mislih in če ni tako, si jezen nase ali na druge, če je v to vpleten še kdo drug. Primer je, ko se z nekom dogovorita, da bosta šla na igrišče in ker se oseba ni prikazala, je človek jezen nanjo. Vendar ta oseba ni kriva za jezo, ampak je človek sm kriv zanjo, saj si je predstavil v mislih kako bosta igala. Potem pa je še tu glasno govorjenje, ki poudari vse. Vsa samoodpuščanja naj bi prebrali na glas, da resnično delujejo, ni potrebno jih pisati, če najdete samoodpuščanje na podobno temo, kot teži vas, ga samo preberete in tako že pomaga, saj "razbija" kristalčke, ki nastajajo zaradi čustev in emocij.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila napisat toliko izven teme, čeprav bi lahko o tem posnela vlog, vendar to besedilo paše zraven in vlog bom lahko še vedno posnela tudi na to temo posnela.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila tako konkretno zaiti v misli. Vem, da bo to zgledalo kot iskanje izgovorov, vendar če delaš cel teden po več ur na dan in premalo spiš, potem kaj hitro zaideš v "prepovedana" območja, kot je v um. Ko je telo fizično utrujeno je krhko, tako da ga ko si v umu lahko še bolj izčrpaš in potem težko prideš k sebi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti jezna na določeno osebo oziroma v mislih predvidevati da bo stanje drugačno, kot je bilo v reali.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila govoriti, da mi gre določena oseba na živče, jetra in ostale organe, iz česar je jasno razvidno, da naj bi bila jezna nanjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da bo oseba delala tako, kot sem si jaz zamislila, čeprav ima ona drugačne delovne navade.


Zavezujem se, da pazim na svoje misli, da nisem v umu, besedah, da govorim kar je potrebno in dejanjih, da delam to, kar je najbolje za vse.

Ni komentarjev:

Objavite komentar