petek, 30. januar 2015

36. dan: Osebe moškega spola in jaz

Kar nekaj oseb moškega spola me na nek način privlači, nekateri vizualno, nekateri pa kako drugače. Vem in zavedam se, da so nekatere osebe o katerih je govora zasedene in imajo svoje partnerice oz so v vezi. Vendar do nobenega od teh ljudi ne čutim nobenega čustva, no mogoče malo, simpatijo, ker mi je en vizualno simpatičen, pri ostalih pa mi je všeč, ker me podpirajo, to pa je tudi vse. Vendar dogaja se, da ko govorim o nekaterih izmed teh moških, da mi gre na smeh in zgleda, kot da bi bila noro zaljubljena vanj, čeprav v resnici nisem. Všeč mi je in godi mi njihova pozornost in to je to.

    Barcelona ZOO, avgust 2011
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila smejati se, ko govorim o določenih osebah moškega spola. Ko se zavem, da se smejim ko govorim o določenih osebah, se ustavim in diham. Zavedam se, da to smejanje in preveliko omenjanje določenih oseb v javnosti lahko drugim ljudem pomeni, da čutim kaj do oseb, katere omenjam in jim tako sporočam napačne informacije. S tem tudi sporočam okolici, da mi človek pomeni več, kot mi v resnici pomeni. Zavezujem se, da ne govorilm o ljudeh moškega spola več toliko, pa tudi ko govorim, de ne bom poleg tako smejala.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila smejati se ko pomislim na osebo moškega spola. Ko se zavem, da se smejim ko mislim na osebe moškega spola, se ustavim in diham. Zavedam se, da to smejanje mi nič ne pripomore k povezovanju z osebo o kateri govorim, pa tudi ljudi v moji okolici ne morem potem prepričat, da do te osebe ne čutim nič. Zavezujem se, da ko mislim na osebo moškega spola, da imam nevtralen obraz. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dopustila misliti/predvidevati, da če je meni neka oseba moškega spola všeč in me podpira, da ta oseba isto čuti do mene. Ko se zavem, da mislim/predvidevam, da če je meni neka oseba moškega spola všeč in me podpira, da ta oseba isto čuti do mene, se ustavim in diham. Zavedam se, da moje mišljenje/predvidevanje je samo moje in nima nobene veze z realnostjo in pogledom druge osebe name. Zavezujem se, da gledam na osebe naspreothega spola realno in če imam kakšna predvidevanja, da namesto da ugibam, to osebo raje vprašam kako ona jemlje to situacijo v resnici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar