petek, 4. marec 2016

148. dan: Fizično delo, ki ga ne maram

Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Od nekdaj sem govorila, da mi kvačkanje in štrikanje ne gre od rok, da nimam talenta za to, da imam raje kuhanje. Saj sem se nekaj trudila poizkusiti, vendar mi nikoli ni uspelo kaj spraviti skupaj, zato sem se temu raje izogibala. Me je pa včeraj, ko sem bila v trgovini nekaj prijelo in sem si kupila volno in kvačke, ter poizkušam nekaj ustvarjati. Ker volna za učenje ni ravno prava, sem se odločila, da raje najdem doma kako drugačno in se učim ustvarjati.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da nekaj ne znam, čeprav se niti poglobila nisem, da bi se naučila. Ko se zavem, da verjamem, da nekaj ne znam, čepav se niti poglobim ne, da bi se naučila, se ustavim in diham. Zavedam se, da delati zaključke na podlagi nekih prepričanj v glavi, ne da bi poizkusila kaj narediti, ustvariti. Zavezujem se, da ne delam zaključke, ali nekaj znam oz zmorem na podlagi želja, ali prepričanj v glavi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da ne znam štrikati in kvačkati in se tega ne bom nikoli naučila. Ko se zavem, da verjamem, da ne znam štrikati in kvačkati in se tega ne bom nikoli naučila, se ustavim in diham. Zavedam se, da če nekaj trdiš, ker ti trenutno ne paše narediti, da ne znaš, potem v resnici niti ne veš, ali znaš ali ne, ampak je to samo tvoje prepričanje. Ko se odločiš in poizkusišnekaj narediti, potem šele veš, ali znaš ali ne, tako da ugotoviš, ali ti je to, kar si poizkusil uspelo narediti ali ne. Zavezujem se, da preden iščem izgovore o tem, da ne znam nekaj narediti, vsaj poizkusim to narediti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila govoriti, da nekaj ne znam, kot izgovor, da ne naredim tistega, kar me prosijo da naredim. Ko se zavem, da govorim, da nekaj ne znam, kot izgovor, da ne naredim tistega, kar me prosijo da naredim, se ustavim in diham. Zavedam se, da iskati izgovora v neznanju je nekaj najbolj imaginarnega, nekaj kar ne pade na plodna tla, saj nihče ni od rojstva vse znal, vendar je s prakso in ponavljanjem in učenjem prišel do znanja in prakse in sedaj zna. Velikokrat se zgodi, da neko stvar znam narediti, vendar raje rečem, da ne znam, kot pa da bi naredila, to pa zato, ker mi ne uspe najbolje ali pa ni meni ljubo opravilo. Zavezujem se, da bom naredila vse, za kar me prosijo in ne bom iskala izgovorov v neznanju, ker če nekaj ne znaš se lahko naučiš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar