sreda, 29. avgust 2018

205. dan: Počutje in krči

Mislila sem, da se moji pogosti krči pojavljajo zaradi pomanjkanja določenih hranil v telesu in sem ta hranila v velikih količinah umetno dodajala k prehrani, vendar stanje ni bilo boljše. Tudi močna zdravila proti krčem, ki sem jih jemala niso pomagala. Vendar ko je bil dopust so krči ponehali, čeprav nisem dodajala nobenih dodatkov telesu. In ti krči se niso pojavili še skoraj mesec po koncu dopusta, ves ta čas pa sem se dobro počutila v svojem telesu in v službi.



Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati izgovore v glavi, da se v službi lahko počutim dobro ali slabo. Ko se zavem, da iščem izgovore v glavi, da se v službi počutim dobro ali slabo, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne morem v vsakem trenutku iskati izgovore, ali se hočem počutiti dobro ali slabo in za to kriviti od okolice do hormonov, ampak se postavim za svoje besede in dejanja in ne pustim, da me vsaka beseda ali pretirano razveseli, ali pa pretirano potre. Zavezujem se, da vidim celoto in se ne prepustim preveč nihanju svojih misli in čustev.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila dvomiti vase. Ko se zavem, da dvomim vase, se ustavim in diham. Zavedam se, da to, da dvomim vase, zelo negativno vpliva na moje zdravje. Dvomiti vase v mojem primeru pomeni, da si ne verjamem, da bom obdržala pogodbo, čeprav veliko sodelavcev me prepričuje, da bom obdržala, ker nimajo dovolj delavcev, ter ogromno dela. In tudi, če mi je uspelo zdržati eno leto, potem bom uspela zdržati še kako leto in napredovati, tako v okolju, kjer delam, tako pri sebi. Zavezujem se, da si zaupam, ter ko vidim, da začnem kolebati in dvomiti vase, da se zavem, da sem trmasta in da če si nekaj zapičim, da to tudi naredim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar