sobota, 27. december 2014

4. dan - Preizkušnje se vrstijo

Obiski. Sestra in njen fant. Ne morem ju gledati skupaj. Njega ne morem gledat. Za starše je tako pameten in idealen, no saj je tudi sestra zanje tako idealna, jaz pa nula od nule pa še nula. Ne, nič ne pretiravam. Starši ga imajo tako radi, da se kar topijo od vse te silne ljubezni. Meni osebno niso nikoli pokazali toliko ljubezni in noben fant, ki sem ga pripeljala domov jim ni bil všeč, ter so še preden sem začela imeti kaj več vedeli, da je zveza obsojena na propad. Da, poznajo me po njihovo do obisti, ne vedo pa nič o meni. Pa če si želijo tako idealnega partnerja zame, naj mi ga potem oni najdemo, ajde, vrnimo se nazaj v srednji vek. Trenutno me prevzemajo takšna močna čustva, da to ni normalno. Srd in bes sta v meni, iz mene pa prihajajo solze. Nisem vredna niti toliko, da ko brez trkanja vderejo v mojo sobo, da bi potem vrata zaprli s kljuko. Halooo, tudi jaz bi rada nekaj zasebnosti, vam bom pa na hlače našila rep, ker ga vsi mate, da boste vedeli, da če je človek zaprt bil pred vpadom v sobo, da želi biti tudi potem, pa čeprav imate v rokah 5000 posod in ostalega sranja. Ne, to ni pomembno, glavno, da zletijo k svojemu ljubljenčku. Ma fuj. Na kozlanje mi gre vse skupaj. Vem, da bi to mogla mirno prenest in predihat vsa čustva, vendar tokrat moram spravit vse to iz sebe. Dihaj, dihaj, dihaj. Sedaj je vsega konec, napad mineva. Moram pozabiti vse skupaj. Dihaj, dihaj, dihaj. In potem uleti spet v sobo in sprašuje če bom ne vem kaj jedla. A slučajno zgleda, da si želim karkoli jesti? Ne! Izgini iz sobe in zapri vrata s kljuko! Pa pustite me pri miru, a ne vidite, da hočem biti sama, da se vam ne vsiljujem, tako kot se vi meni. Če se vam umaknem nočem biti v vaši bližini iz bilokakšnega razloga, ali se ne počutim dobro, ali pa bežim, ker se počutim izkoriščena. Vem, da nič od tega ni dobro zame, zato bi bilo dobro vse skupaj predelat.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila privabiti vase vsa ta negativna občutja in jih zadrževati v sebi predolgo časa. Vse skupaj moram predelati kar najhitreje in spustiti jim, da gredo, da me ne ovirajo pri mojem razvoju. Zavezujem se, da ko bom začutila negativna občutja, da jih bom predelala kar najhitreje, hkrati pa bom poizkusila ne priti to takih občutij in bom že vse naredila prej, da ne pride do tega.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila grdo misliti o sestrinem fantu. Pašeta skupaj in sta ravno prava za skupaj in se ujameta. Ne prenesem ga zato, ker sem jaz samska še vedno. Zavezujem se, da od sedaj naprej ju bom pustila pri miru in se en bom obremenjevala z njima.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da kot starejša sestra si zaslužim dobiti prva fanta, čeprav to nikjer ne piše in niti ni nobene potrebe, da bi imela partnerja. Zavezujem se, da bom poizkusila zatreti prepričanja, ki ne koristijo nikomur, še najmanj pa meni.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila kričati, ko so prišli me spraševat če bom jedla. Ko sem slabe volje sem slabe volje, tudi če malo prej sem dobre volje. Če nekaj nočem in sem v tistem tenutku še slabe volje me pustite pri miru. Zavezujem se, da bom prenehala čustveno reagirati in da bom ko bom slabe volje kar v najkrajšem času vse skupaj predihat in se umirit, ter vzpostavit normalno stanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila zarobutniti z vrati, ker so bila odprta in sem jih tako želela opozorit, da naj drugič zapirajo vrata za sabo. Zavezujem se, da ne bom več robutala z vrati.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila da taki dogodki tako vplivajo name. Še pol ure pred tem dogodkom, sem bila vsa evforična in v šoku, ker sem dobila odpisano, kar nisem pričakovala, da naj se jim predstavim in bomo mogoče sodelovali poslovno z nekim podjetjem, Potem pa ko sta prišla sestra in njen fant pa sem se sama spravila v slabo voljo. Zavezujem se, da bom prenehala spravljati sebe v slabo voljo.

In smo prišli do glavnega problema. Zakaj ju ne prenesem v svoji bližini in zakaj tako hitro spreminjam svoja občutja iz ene v drugo skrajnost. Zato diham in predelujem.

Odpustim si, da sem sprejla in si dovolila skakati iz enega občutja v drugega. To ni dobro zame, saj peden se umirim se močno izčrpam, kar mi ne koristi, ampak mi škoduje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila čustveno se vpletati v sestrino vezo, katera se me prav nič ne tiče.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila negativno misliti o sestrinem fantu. Kolikor ga poznam ni slab fant in mu delam krivico.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ne pridružiti se staršem in sestri z njenim fantom pri večerji, vendar ne prenesem njihove bližine.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila izogibati se človeku, ker sem ljubosumna nanj, ker sem jaz samska in se počutim osamljena in zato tudi manj vredna.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila izogibati se človeku, ker mi ne pašejo njegove energije, ki so nasprotujoče mojim.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila izogibati se človeku, ker nisem v tistem času v centru pozornosti, čeprav tudi ponavadi nisem, ampak kot zgleda ne prenesem, če je nekdo zunanji center pozornosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti se za nekaj več, kot sem v resnici.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti se za nekaj manj, kot sem v resnici.

Zavezujem se, da bom še iskala in predelovala glavne probleme, ter da bom čim prej naredila bistvene premike, da bom sposobna biti v tej družbi, katere se sedaj tako izogibam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar