torek, 12. april 2016

150. dan: Maščevalnost

Ker mi je on naredil to, se mu bom maščevala. Ker me je zapustil, se mu bom maščevala. Ker me je užalila, se ji bom maščevala. Ker ni naredila tako, kot sem mislila, jaz da bo naredila, se ji bom maščevala. Maščevanje, maščevanje, maščevanje. Vsi bi se radi maščevali, ker se ni izteklo po naših željah in prepričanjih. Vendar kako so naše želje in prepričanja sploh realni? Ali nas vodijo čustva in prepričanja, ali podatki, po katerih lahko sklepamo o nekaterih stvareh in potekih dogodkov. 

Že dolgo je odkar sem si želela maščevati, ko sem si rekla, da se bom določeni osebi maščevala, vendar se ponavadi nisem, saj ko se je jeza polegla sem se umirila in pozabila. Ko se spomnim na besedo maščevanje se v telesu pojavi napetost, živčnost, jeza, nestrpnost, nelagodnost. Postane mi neprijetno. Taka, vendar še intenzivnejša občutja se ponavadi pojavijo, ko sem jezena in imam željo po maščevanju. Ne razmišljam jasno, ne posvečam se dihanju, nisem prizemljena, sem v energijah, ki so zelo močne in intenzivne in moje misli so v nasprotju z realnostjo.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ob misli na besedo maščevanje čutiti v telesu napetost, živčnost, jezo, nestrpnost, nelagodnost.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ob misli na besedo maščevanje imeti polno glavo misli, ki so v nasprotju z realnostjo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ob misli na besedo maščevanje biti v energijah.

Ko se zavem, da ob misli na besedo maščevanje v telesu čutim napetost, živčnost, jezo, nestrpnost, nelagodnost, imam polno glavo misli, ki so v nasprotju z realnostjo in sem v močnih energijah, se ustavim in diham. Zavedam se, da vse to ni potrebno, če nisi v energijah, ampak realno razmišljaš. Zavezujem se, da ko začutim energije, ki lahko pripeljejo do misli o maščevalnosti umirim z dihanjem in jih preusmerim, ter se začnem zavedati realnosti in sedanjega trenutka.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila razmišljati o maščevalnosti in maščevanju. Ko se zavem, da razmišljam o maščevalnosti in maščevanju se ustavim in diham. Zavedam se, da ko razmišljaš o maščevalnosti in maščevanju nisi v tem trenutku, ampak premišljuješ kako bi se maščeval in zamujaš življenje. Maščevanje ni potrebno. Da pride do trenutka, ki se ne sklada s pričakovanji, je kriv vsak sam, ker predvideva po svoje kaj in kako bo, ter se ne zaveda, da je verjetnost, da se izide po njegovo zelo majhna. Zavezujem se, da ne razmišljam o maščevanju, ker je nepotrebno in samo krade čas, namesto, da bi živela svoje življenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar