petek, 19. junij 2015

116. dan: Planeti in jaz

Luna vpliva na Zemljo. To je najbolj vidno na obali. Ravno plima in oseka sta pokazatelj vpliva Lune na Zemljo. Torej Luna vpliva na vodo in tudi človek je iz vode, torej luna vpliva tudi na ljudi. Potem pa še horoskopi in astroliške napovedi in ne vem kaj vse. Torej po tem prepričanju bi morali vsi planeti vplivati na nas in odvisno kako so postavljeni v določenem trenutku, bi imeli slabši ali boljši dan. Astroligija me zanima, vendar horoskopov v časopisih in revijah ne berem veš, saj ti horoskopi so zame navadno nakladanje, saj nihče ne more vedeti, ali bo ne vem koliko ljudi, ki so rojeni v določenem astrološkem znamenju resnično imelo identično izkušnjo v tistem dnevu. Vendar če ljudje berejo horoskope in mislijo, da se jim bo nekaj dogodilo v tistem dnevu, potem se jim tudi zgodi. Če bi brali za drugo znamenje in razmišljali o tej stvari, da se lahko zgodi vam, bi se vam res zgodilo. Horoskop nas ukalupi, nam da navodila kako se moramo obnašati in kaj nam je dovoljeno, če smo se rodili v določenem obdobju. Vendar ali je to sploh potrebno, smo lahko drugačni od kalupa, ali planeti res vplivajo na nas. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti horoskopom, da tako kot piše v njih, da se mi bo to tudi zgodilo. Ko se zavem, da verjamem horoskopom, da tako kot piše v njih, da se mi bo to tudi zgodilo, se ustavim in diham. Zavedam se, da horoskope v revijah in časopisih pišejo ljudje, ki lahko nimajo nobene veze z astrologijo, pa tudi če imajo, ne morejo napovedati za več ljudi, rojenih v istem znamenju, da se jim bo zgodilo ravno to, kar piše. Vsak človek je namreč unikum in ne more nekdo napovedovati nekaj splošnega za več ljudi, različnih starosti in izkušenj, da se jim bo zgodila ista stvar. Zavezujem se, da ne berem horoskopov, če pa jih že, jim ne posvečam velike pozornosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila obnašati se tako, kot je zapisano v napovedih za posamezna znamenja kakšna naj bi bila. Ko se zavem, da se obnašam tako, kot je zapisano v napovedih za posamezna znamenja kakšna naj bi bila, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to eden od predprogramiranih vzorcev, ki jih dobimo od prednikov in ljudi okoli sebe. Če je v horoskopu podano, da je neko znamenje trmasto, to še ne pomeni, da če se oseba, ki je rojena v tem znamenju, trmi, da je to nekaj normalnega in sprejemljivega, če pa ni, potem je nesprejemljivo. Sama še vedno ločujem ljudi glede na horoskop, vendar mi to vedno manj pomeni in poizkušam spremeniti vzorce. Zavezujem se, da se ne obnašam tako, kot ej zapisano v horoskopu in tako obnašanje jemljem kot večvredno, ampak se obnašam in delujem tako, kot želim, da se drugi obnašajo do mene.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati izgovore za moje izpade v Luni. Ko se zavem, da iščem izgovore za moje izpade v Luni, se ustavim in diham. Zavedam se, da Luna vpliva name, vendar zakaj bi morala ob različnih menah spreminjati razpoloženje, če to niti ni potrebno. Zakaj je sprejemljivo, da kričim na ljudi, ko je polna luna, ko je prazna pa to ni sprejemljivo. Vem, da ko bom dovolj stabilna, da noben planet, niti luna ne bodo vplivali name in tudi če dan ravno ne bo idealen, to ne bo vplivalo na moje obnašanje. Zavezujem se, da ne iščem nobenih izgovorov v planetih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da je luna kriva za povečani število nesreč. Ko se zavem, da verjamem, da je luna kriva za povečano število nesreč, se ustavim in diham. Zavedam se, da to je možno, vendar ne more biti luna izgovor, da človek ni pozoren na cesto in kako vozi, ter ogroža sebe in ostale ljudi v prometu. Zavezujem se, da se vedno obnašam odgovorno na cesti in sem pozorna na dogajanje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati izgovore, da Luna ni tako slaba in da vpliva name, ter da tudi drugi planeti vplivajo name in na moje obnašanje, ter zagovarjam horoskope in jim verjamem, ker imam še svoje stare vzorce in prepričanja. Ko se zavem, da iščem izgovore, da Luna ni tako slaba in da vpliva name, ter da tudi drugi planeti vpplivajo name in na moje obnašanje, ter zagovarjam horoskope in jim verjamem, ker imam še svoje stare vzorce in prepričanja, se ustavim in diham. Zavedam se, da so ti vzorci zakoreninjeni v meni in bom jih lahko samo počasi, vendar vstrajno lahko odstranjevala in nenazadnje odstranila. Ne samo prepričanje, da planeti vplivajo name, ter da horoskop je nekaj, kar je treba verjeti, na moje obnašanje vplivajo tudi druge stvari, katere moram spremeniti in predelati določene vzorce. Šele ko bom stabilna, ne bom iskala vzroke za moje obnašanje izven mene. Zavezujem se, da delam na sebi in vztrajno spreminjam svoje vzorce, ter ne posvečam veliko pozornosti planetom in horoskopom.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti napovedim, ki jih preberem v horoskopih. Ko se zavem, da verjamem napovedim, ki jih preberem v horoskopih, se ustavim in diham. Zavedam se, da če nekaj preberem, ter mi ustreza, ali pa ne ustreza, bom delovala tako, čeprav se tega ne bom zavedala, da bo prišlo do te situacije. Torej moram prenehati brati horoskope, saj mi lahko prinesejo več škode kot koristi, obenem pa moram delovati v smeri, kamor si želim priti. Zavezujem se, da ne berem horoskopov, ter če jih že preberem, jim ne dam nobene možnosti, da vplivajo name.

Ni komentarjev:

Objavite komentar