sobota, 30. maj 2015

89 dan: Pozornost 11

Večino časa sem se ozirala po drugih in pozabila nase. Pozabila sem, da tudi sama sebi dajem pozornost in jo sprejemam, vendar veliko premalo. S spoznavanjem sebe, tako da sem gledala od kot vse dobim in kje vse iščem pozornost, sem ugotovila, da pri sebi je nisem iskala, kot da je tu ne bi bilo za najti. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti/predvidevati, da od sebe ne morem dobiti pozornosti, katere si želim in jo tako nujno potrebujem. Ko se zavem, da verjamem/predvidevam, da od sebe ne morem dobiti pozonosti, katere si želim in jo tako nujno potrebujem, se ustavim in diham. Zavedam se, da je dajanje pozornosti najtežje in najlažje, saj vsak sam najbolje ve, kaj si želi in potrebuje in kdaj si to želi, obenem pa si želi, da ga drugi preseneti in mu nameni nekaj pozornosti. Zavezujem se, da si enkrat na teden namenim neko pozornost, ko se jo lahko kupi, ali pa samo podari, saj je taka pozornost vredna največ.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da je dajanje pozornosti sebi zelo zahtevno opravilo, ter zato morajo drugi mi dajati pozornost. Ko se zavem, da predvidevam, da je dajanje pozornosti sebi zelo zahtevno poravilo, ter zato morajo drugi mi dajati pozornost, se ustavim in diham. Zavedam se, da je dajanje pozornosti sebi preprosto, to je trenutek s seboj, uživanje v lepih stvareh, branje, sprehod, mala darilca, razvajanje, ter še veliko drugih stvari. Zavezujem se, da postane dajanje pozornosti sebi moje najljubše opravilo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da je pozornost samo čas, ki ga nekdo nameni tebi ali si ga sama namenim sebi, ter to, da je nekdo v srečišču pozornosti, v središču dogajanja. Ko se zavem, da predvidevam, da je pozornost samo čas, ki ga nekdo nameni tebi ali si ga sama namenim sebi, ter to, da je nekdo v središču pozornosti, v središču dogajanja, se ustavim in diham. Zavedam se, da je pozornost lahko tudi malo darilce, dan, ko se posvetiš samo sebi, ko uživaš, ko se razvajaš, ko delaš stvari, ki te veselijo. Zavezujem se, da pozornost jemljem kot vse malenkosti, ki si jih lahko podarim, ne samo čas, ki si ga namenim, ali pa mi namenijo drugi. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila jemati darila drugih kot izkazovanje ljubezni in pozornosti in jemati to kot potrebno in samoumevno. Ko se zavem, da jemljem darila drugih kot izkazovanje ljubezni in pozorosti in jemati to kot potrebno in samoumevno, se ustavim in diham. Zavedam se, da če kot otrok dobiš pozornost samo takat, kot vprašaš po darilu, ter večinoma tudi dobiš to darilo, potem misliš, da pomenijo darila pozornost, čeprav to v resnici ni res. Zavezujem se, da darila ne enačim z izkazovanjem pozornosti in ljubezni.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ustvariti napačno predstavo glede pozornosti, daril in ljubezni zato, ker sem imela v otroštvu napačne informacije glede tega. Ko se zavem, da sem ustvarila napačno predstavo glede pozornosti, daril in ljubezni zato, ker sem imela v otroštvu napačne informacije glede tega, se ustavim in diham. Zavedam se, da otroci srkajo informacije od povsod in da zgledi vlečejo, ter da si otrok ustvari določene predstave s pomočjo opazovanja strejših oseb. Zavezujem se, da brišem stare predstave o pozornosti, darilih in ljubezni, ter sprejemam druge, prave informacije.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti/predvidevati/misliti, da ljudje, ko ti voščijo za praznike in ti dajo darila, da te potem, ko se obrneš opavljajo in grdo govorijo za hrbtom, ker ko so mi dali darilo, ko sem bila mala, so me nato poslali stran, ter godrnjali zaradi svoje utrujenosti. Ko se zavem, da verjamem/predvidevam/mislim, da ljudje, ko ti voščijo za praznike in ti dajo darila, da te potem, ko se obrneš opravljajo in grdo govorijo za hrbtom, ker ko so mi dali darilo, ko sem bila mala, so me nato poslali stran, ter godrnjali zaradi svoje utrujenosti, se ustavim in diham. Zavedam se, da če odrasel človek dela cel dan, ter se utrujen vrača domov, da si ne želi, da bi otroci skakali po njemu in ga maltretirali, čeprav si želi družiti s svojimi otroci, ter zato raje da darilo in prosi, da mu otroci dajo mir, da se spočije. Zavezujem se, da bom sprejemala darila in čestitke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar