nedelja, 1. marec 2015

65. dan: Boriti se za

Opažam, da veliko ljudi je negativno nastrojenih do ljudi, ki naredijo nakaj narobe. Sama tudi vidim njihove napake, vendar jih ne grajam, ker bi bila v tem primeru ista kot oni. Če se boriš proti nasilju še ne pomeni, da si miroljuben. Večkrat sem že napisala, da sem proti boju priti vojni, ampak sem za mir. Vendar še vedno ne vidim vseh tistih malih stvari, ki bi jih morala videti, ter ne delujem tako, da bi moje delovanje spremenilo svet na bolje. Res je, da se trudim, vendar to je malo premalo.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila ne videti vseh tegob na tem svetu. Ko se zavem, da ne vidim vseh tegob na tem svetu, se ustavim in diham. zavedam se, da ni mogoče videti vseh tegob tega sveta, saj jih je veliko skritih pred očmi javnosti, vendar bi bilo dobro narediti vsaj nekaj za tiste katere vidim. Zavezujem se, da po svetu hodim z odprti očmi in vidim ter preprečujem tegobe, katere zmorem preprečiti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da sama ne zmorem spreminjati sveta in da se svet zaradi mene ne bo spremenil, tudi če pomagam ljudem, saj če pomagam enemu človeku jih je še toliko drugih, ki so potrebni pomoči. Ko se zavem, da verjamem, da sama ne zmorem spreminjati sveta in da se svet zaradi mene ne bo spremenil, tudi če pomagam ljudem, saj če pomagam enemu človeku jih je  še toliko drugih, potrebnih pomoči, se ustavim in diham. Zavedam se, da če spremenim sebe in s spremenjenim mišljenjem in dejanji kažem drugim, da so spremembe možne in mogoče se najde kdo, ki bo posnemal in tudi on pričel s spreminjanjem sebe in s tem sveta in pogleda na svet.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sklepati na podlagi besedil na spletu o mišljenju drugih, to je, da so negativno nastrojeni, čeprav se pogosto vidi to negativno nastrojenost, vendar to ni moj problem, ampak njihov. Ko se zavem, da sklepam na podlagi besedil na spletu o mišljenju drugih, to je, da so negativno nastrojeni, čeprav se pogosto vidi to negativno nastrojenost, vendar to ni moj problem, ampak njihov, se ustavim in diham. Zavedam se, da na njihovo negativno nastrojenost ne morem vplivati in tudi najbolje je, da nimam nobenih čustev glede tega, saj njihova negativna nastrojenost samo njihova in nimam nobenega vpliva nanjo, ker vsak se mora sam to predelati pri sebi, lahko jim samo svetujem kako, ne morem pa jim to vsiljevati. Zavezujem se, da nimam čustvenih reakcij na čustvene reakcije drugih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar