nedelja, 8. marec 2015

71. dan: Nazaj v realnost

Včeraj zvečer in danes dobršen del dneva se se počutila slabo, saj sem se včeraj skregala z neko osebo. Ta oseba mi je povedala nekaj stvari, katere nisem želela slišati in sicer zaradi več razlogov. Eden izmed razlogov, katerega sem takoj našla je utrujeno telo, katerega je preglasil um in nadvladal nad telesom. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da je bil um močnejši kot telo. Ko se zavem, da je um močnejši od telesa, se ustavim in diham. Zavedam se, da če nisem dovolj močna, da utišam um z dihanjem, da je najbolje, da si spočijem telo in ne silim v družbo in odpiram teme, ki jih ne želim slišati. Zavezujem se, da umu ne bom pustila, da prevlada nad telesom.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, siliti v teme, na katere odgovora nisem želela slišati. Ko se zavem, da silim v teme, na katere odgovora ne želim slišati, se ustavim in diham. Zavedam se, da nisem sposobna biti dovolj čustveno stabilna in reagiram v situacijah, ki mi niso najbolj všče in niso po mojem okusu. Zavezujem se, da bom premislila kaj rečem in kaj si želim slišati.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila predvidevati, da sem premalo čustveno stabilna. Ko se zavem, da predvidevam, da sem premalo čustveno stabilna, se ustavim in diham. Zavedam se, da poznam vse trike in poznam vsa sredstva kako v danem trenutku utišati um in biti čustveno stabilna ko to potrebujem. Sem še v obdobju, ko se iščem in spoznavam principe in se še ne vidim kaj in kako počnem. Zavezujem se, da bom delala na čustveni stabilnosti in v primeru čustvene nestabilnosti dihala.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti/predvidevati, da sem v obdobju, ko se iščem, spoznavam principe in se še ne vidim kaj in kako počnem. Ko se zavem, da predvidevam, da sem v obdobju, ko se iščem, spoznavam principe in se še ne vidim kaj in kako počnem, se ustavim in diham. Zavedam se, da te misli/predvidevanja so samo v moji glavi in vsi principi so mi že poznani, vsaj toliko, da lahko zaznam prve signale, ki me pripeljejo do čustvene nestabilnosti in tudi sem se že pričela opazovat sebe in svoje telo, da zaznam kaj delam v nekem trenutku in kaj bi s tem dosegla. Zavezujem se, da se bom opazovala in poizkusila preprečiti moje odklope in čustvene nestabilnosti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati pozornost v nepravem trenutku, v zavedanju ali nezavedanju tega iskanja. Ko se zavem, da iščem pozornost v nepravem trenutku, ko se zavem ali nezavem tega iskanja, se ustavim in diham. Zavedam se, da se je težko zavedati trenutka, ki se ga na zaveš, vendar z opazovanjem sebe, ali pa če te drugi opozori na to potem ti mora biti jasno, da vseeno iščem pozornost, čeprav se sama tega v tistem trenutku ne zavem. Vem da sem v ta stavek prelila teorijo, vendar moram se videti sebe, ko se tega zavedam in resnično silim v nekoga, kot tudi takrat, ko tega občutka nimam, ampak to opazim sama ali me opozorijo drugi na to. Imam še velike probleme z iskanjem pozornosti, katero bi si jo lahko sama dala. Zavezujem se, da bom se opazovala ali iščem pogovor ali iščem pozornost. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar