petek, 6. marec 2015

70. dan: Sem res poštena do sebe

Ali sem res poštena tako, kot mislim da sem? Ali dam res vse iz sebe, kar mislim, da bi bilo potrebno dati iz sebe? Ali predelam vse, kar me teži? Da, pogledati moram vase in priznati, da včasih delam resnično iz sebe, zaradi svojega razvoja, spet drugič pa zato, da imam narejeno, ker bi rada dosegla v kar najkrajšem času magično številko 100 blogov. Da, pišem slovensko in angleško verzijo blogov in včasih se mi zdi, da resnično ne vem kaj in zakaj pišem. Ugotavljam, da princip deluje, tudi če ne preberem kar sem napisala naglas, ker če bi prebrala, verjamem, da bi bil moj napredek še večji. Iščem potrditev od drugih, da delam pravilno, vendar ne več, ne bom se ozirala na druge, delam zase in za svoj napredek in svoj razvoj. Počutim se sprejeta, ker vidim, da moje angleške bloge spremljajo ljudje iz celega sveta, tudi iz Južnoafriške republike, od koder izhaja program. To mi je v tem trenutku naredilo preskok v glavi, da sem poznana po vsem svetu, tako jaz, kot moji problemi, ki jih rešujem v blogih. To je moj že 70. blog in mislim, da sem dovolj zrela, da pričnem pisati bloge, ki gredo globlje v mene in pričnem reševati prave probleme v sebi. Pripravljena sem na konkretne premike.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti nepoštena, površna in lagati sama sebi, da delam proces zaradi sebe. Ko se zavem, da sem nepoštena, površna in lažem sama sebi, da delam proces zaradi sebe, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem se prepričevala, da delam proces zaradi sebe, vendar sem ga delala zaradi procesa samega in zato v njem nisem bila poštena do sebe in tudi ne do drugih, saj sem bila odvisna od mnenj drugih. Zavezujem se, da sem poštena do sebe in drugih in delam proces zaradi sebe.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila si ustvarjati miselne vzorce in se s pomočjo njih prepričevati, da je tako kot delam pošteno do sebe. Ko se zavem, da sem si ustvarila miselne vzorce in se s pomočjo njih prepričala, da je tako kot delam pošteno do sebe, se ustavim in diham. Zavedam se, da me moji miselni vzorci ovirajo pri napredku, saj ga preprečujejo in do sedaj sem bila ujeta v težke miselne vzorce, katere moram še predelati in ne vem zakaj danes tak premik v moji glavi. Zavezujem se, da bom brisala in predelovala moje miselne vzorce.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti v temi, ker sem z energijo hranila svoj um, saj sem v zadnjih dneh pojedla veliko količino bombonov. Ko se zavem, da sem bila v temi, ker sem z energijo hranila svoj um, saj sem v zadnjih dneh pojedla veliko količino bombonov, se ustavim in diham. Zavedam se, da je premik v glavi naredilo to, da danes nisem pojedla nobenega bombona, saj mi jih je zmanjkalo, ampak sem jedla bolj zdravo in konkretno hrano, ki ne hrani uma. Zavezujem se, da uživam konkretno hrano, ki ne hrani uma.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti agresivna, ker je neka oseba izjavila, da naj grem nekam, kjer sem bila večer prej, ter ta oseba tega ni preverila. Ko se zavem, da sem agresivna, ker je neka oseba izjavila, da naj grem nekam, kjer sem bila večer prej, ter ta oseba tega ni preverila, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne bi smela biti agresivna do te osebe, vendar mi je zaradi tega resnično žal, ker nisem nameravala bi nasilna do te osebe, ampak sem zamahnila z roko in jo po nesreči udarila, ter na žalost sem bila zaradi tega, ker  sem se ji na kak način maščevala za besede vesela. Zavezujem se, da nisem agresivna do ljudi okoli mene.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila počutiti se dobro, ker sem po nesreči udarila neko osebo in sem bila zaradi tega vesela, saj naj bi se ji s tem po mojem mnenju maščevala za besede, ki jih je izrekla in so me užalile. Ko se zavem, da sem se počutila dobro, ker sem po nesreči udarila neko osebo in sem bila zaradi tega vesela, saj naj bi se ji s tem po mojem mnenju maščevala za besede, ki jih je izrekla in so me užalile, se ustavim in diham. Zavedam se, da bi se mogla s to osebo pogovoriti zakaj je to rekla, ter se ji opravičiti zaradi udarca. Zavezujem se, da se opravičim če sem kriva za karkoli in se je to zgodilo po nesreči.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila sprejeti, da je prevladal um nad mano. Ko se zavem, da prevlada um nad mano, se ustavim in diham. Zavedam se, da v trenutku, ko sem udarila osebo in malo pred tem, sem imela polno glavo različnih razmišljanj, da zakaj se ta oseba sili nekam, ko pa je bolna, da naj bo kjer je, ter podobne stvari, ko sem šla odpret vrata, ko je nekdo pozvonil. Odpret vrata pa sem šla, ker sem najbližje vhodnim vratom, saj sem v pritličju, vsi ostali pa so v nadstropju. Zavezujem se, da če slišim, da pozvoni in če slišim koga, da gre odpret vrata, sa se ustavim in obrnem.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati potrditve zunaj sebe, saj nisem prepričana vase in nisem verjela da zmorem in znam delati pravilno in tako kot je treba. Ko se zavem, da iščem potrditve zunaj sebe, saj nisem prepričana vase in nisem verjela da zmorem in znam delati pravilno in tako kot je treba, se ustavim in diham. Zavedam se, da če se opazi najmanjša sprememba, da je tukaj napredek in da lahko verjamem sebi, ter da delam pravilno, ko pa bom resnično delala zase in zaradi sebe, pa bodo spremembe še večje in vidnejše. Zavezujem se, da me ne skrbi če delam pravilno, ker rezultati povedo svoje.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila iskati potrditve drugih, ker se počutim osamljeno in nemočno. Ko se zavem, da iščem potrditve drugih, ker se počutim osamljena in nemočna, se ustavim in diham. Zavedam se, da sama s seboj se ne morem nikoli počutiti nemočno, pa tudi ne osamljeno, poleg tega pa je na svetu še toliko ljudi, da je nemogoče biti osamljen. Zavezujem se, da so moja dejanja meni največja potrditev in to da se sprejemam moj najboljši prijatelj.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila počutiti sem dobro, ko sem videla, da me berejo in spremljajo ljudje iz celega sveta. Ko se zavem, da se počutim dobo, ko vidim, da me berejo in spremljajo ljudje iz celega sveta, se ustavim in diham. Zavedam se, da so oni samo moja spodbuda in vse kar delam in naredim in dosežem je odvisno od mene in je moje delo in se ne smem počutit preveč pomembna, če in ko mi drugi všečkajo, delijo ali komentirajo katerokoli objavo. Zavezujem se, da sem taka kot sem in se ne počutim bolj pomembne in več vredne, ker me ljudje podpirajo, vsi smo enakovredni in enakopravni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar