sobota, 28. marec 2015

87. dan: Pozornost 9

Danes pa sem sama namenila pozornost drugim, nekaj se je dogajalo okoli mene in to je bilo dovolj za uživanje. Doma imamo parček živali. Žal nisem prepričana ali sta gosi ali raci, zato sta gagici, ker se tako oglašata. Vem, da moje poimenovanje ni realno, ampak če nisi prepričan, pač nisi prepričan in se moraš znajti po svoje. Ali pa najti nekoga, ki pozna in ti pove. No, ponavadi ju imamo zaprta v ogradi, ker drugače je vse od drekov, vendar danes sem ju spustila, ker je zaradi dežja na sosedovem vrtu luža in sta uživala v njej. Ko sem ju podila v lužo, sta se lovila in tavala malo sem malo tja, vendar nazadnje sta prišla in nato sem ju opazovala kako sta plavala in uživala v in ob vodi.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila poimenovati ju kot gagice, ker to ni realno poimenovanje. Ko se zavem, da ju poimenujem gagice, ker to ni realno poimenovanje, se ustavim in diham. Zavedam se, da si delam škodo s takim poimenovanjem, vendar ne vem kako naj ju kličem. Zavezujem se, da bom našla kaj sta in ju začela klicati pravilno.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila uživati v gledanju njunega uživanja ob vodi in v vodi. Ko se zavem, da uživam v gledanju njunega uživanja ob vodi in v vodi, se ustavim in diham. Zavedam se, da bi lahko uživala tudi kako drugače, ne zaradi opazovanja živali v uživanju. Zavezujem se, da bom delala stvari v katerih bom uživala sama, brez gledanja drugih.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da sem spoznala njun karakter in strah, saj vsakič, ko vidita psa pobegneta iz luže razen če sem jaz v bližini. Ko se zavem, da verjamem, da sem spoznala njun karakter in strah, saj vsakič, ko vidita psa pobegneta iz luže razen če sem jaz v bližini, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne morem prepoznati njunega karakterja in strahu, zakaj pa zbežita zaradi psa pa tudi ne morem vedeti. Zavezujem se, da ne bom sklepala o njunih lastnostih na podlagi umika pred določeno živaljo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da je gledanje živali dajanje ali sprejemanje pozornosti. Ko se zavem, da verjamem, da je gledanje živali dajanje ali sprejemanje pozornosti, se ustavim in diham. Zavedam se, da živali ne zanimam, prav tako pa jih ne zanima moje počutje. Zavezujem se, da ločim med dajanjem in sprejemanjem pozornosti pri živalih in ljudeh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar