nedelja, 1. februar 2015

38. dan: Konflikne situacije

Danes se že cel dan spuščam v konfliktne situacije z nekaterimi osebami. Ko se zavem, da situacija ne pelje nikamor, se ustavim, zadiham in spremenim svoje razmišljanje, se osebi opravičim in razložim zakaj sem tako reagirala. Povsod se je izšlo dobro, razen v enem primeru. Reagirala sem namreč na besedno zvezo, da smo ljudje večni. Na to besedno vezo sem tokrat reagirala, ker ta oseba to zvezo že dalj časa ponavlja.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila reagirati na besede neke osebe, da smo ljudje večni. Ko se zavem, da reagiram na besede neke osebe, da smo ljudje večni, se ustavim in diham. Zavedam se, da me to moti zaradi mojih osebnih prepričanj, saj sem pred enim letom izgubila dve bližnji osebi, ki ju ni več, sta umrli in zaradi tega ne morem sprejet njene besede, da smo ljudje večni. Zavezujem se, da ne reagiram več na njene besede, da smo ljudje večni.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da bom uspela tej osebi spremenit mnenje, če ji bom povedala na lep način, da ljudje nismo večni. Ko se zavem, da mislim, da bom uspela tej osebi spremeniti mnenje, če ji bom povedala na lep način, da ljudje nismo večni, se ustavim in diham. Zavedam se, da ima vsak svoje prepričanje in da nekateri verjamejo fotografijam, ustnim virom ali zapisom in jih smatrajo kot dokaze za nekaj, ne vidijo pa realnosti tukaj in sedaj. Človek lahko pravi, da živi, vendar je v mislih vedno nekje. Ta človek samo misli, da živi. Ko človek živi trenutek tukaj in zdaj, šele takrat lahko rečemo, da človek živi. Zavezujem se, da ne spreminjam mnenj drugih ljudi, jim pa pokažem pot, da se spremenijo sami, medtem pa jaz živim tukaj in zdaj.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se spuščati v konfliktne situacije. Ko se zavem, da se spuščam v konfliktne situacije, se ustavim in diham. Zavedam se, da konfliktne situacije povzročim in ustvarim sama s svojim mišljenjem. Za prepir/konflikt sta vedno potrebna dva. Če se en od teh dveh ne strinja z drugim, potem lahko pride do konflikta. Do nestrinjanja pa pride zaradi različnih stvari, vendar če bi obe strani gledali na stvar realno, ne bi prišlo do tega, saj pride do konfliktov, če daš neki stvari prevelik pomen, jo polariziraš. Zavezujem se, da bom na vse situacije gledala realno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar