sreda, 25. februar 2015

61. dan: Prsti in misli ter problemi 3

Na palcih je opazno kar veliko izboljšanje in ker na kazalcih ni tako velikih in temeljitih sprememb in ran, grem tokrat na sredinca. Oba sta poškodovana, torej to pomeni, da imam probleme tako z manifestacijo, kot z izražanjem in sicer ravnovesja/ uravnoteženosti, ter seksualnostjo, kar predstavlja sredinec. Ravno včeraj sem v tej objavi pisala, o dotikih in pomenu le teh zame osebno. Ljudje vse prepogosteje delimo svoja telesa na intimne in neintimne predele, kar pa ni potrebno, saj tako dajemo nekaterim predelom večji pomen kot drugim, čeprav so vsi enakovredni. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila nekatere dele telesa jemati za bolj intimne čeprav niso nič bolj intimni kot drugi, ter da me dotiki na tako imenovane intimne dele telesa vzburjajo, na preostale pa ne. Ko se zavem, da nekatere dele telesa jemljem za bolj intimne čeprav niso nič bolj intimni kot drugi, ter me dotiki na tako imenovane intimne dele telesa vzburjajo, na preostale pa ne, se ustavim in diham. Zavedam se, da ne morem svojega telesa deliti na intimne in manj intimne cone, ter imeti ene za več, druge za manj. Vsi deli telesa so samo deli telesa in dotiki so pač dotiki. Zavezujem se, da bom vse dele telesa jemala kot enakovredne.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti željo po intimnih odnosih z neko osebo, ko pa je prišlo do fizičnih dotikov s to osebo pa v tistem trenutku nisem čutila nobene želje in potrebe po tem, sedaj pa si ponovno želim intimnosti s to osebo. Ko se zavem da sem imela željo po intimnih odnosih z neko osebo, ko pa je prišlo do fizičnih dotikov s to osebo pa v tistem trenutku nisem čutila nobene želje in potrebe po tem, sedaj pa si ponovno želim intimnosti s to osebo, se ustavim in diham. Zavedam se, da so za moje želje krivi različni dejavniki. En dejavnik je prevelika dejavnost v umu, drugi hormoni, za ostale pa se trenutno ne spomnim, vendar zagotovo so. Zavezujem se, da grem iz uma in sem v trenutku tukaj in zdaj ter ne razmišljam kaj bi bilo če bi bilo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti spolni odnos za fizično dejanje, kjer se vstavi penis v vagino, saj to je samo zaključni del, ter je tudi to, čemur pravim predigra del oz sam spolni odnos. Ko se zavem, da imam spolni odnos za fizično dejanje, kjer se vstavi penis v vagino, saj to je samo zaključni del, ter je tudi to, čemur pravim predigra del oz sam spolni odnos. Zavedam se, da imam nekatere pojme premešane in si predstavljam pod enim pojmom nekaj, čeprav spada pod ta pojem veliko več. Zavezujem se, da spolni odnos imenujem vse, od začetka, to je predigre do konca.

Ni komentarjev:

Objavite komentar