sreda, 11. februar 2015

48. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 3

Kar naprej se vrtim v enem in istem krogu. Osamljenost, jeza, ljubosumje, poniževanje same sebe, osamljenost in tako naprej. Bliža se mi nek dogodek, ki je povezan s partnerstvom, pa še valentinovo je na isti dan. Trenutno gledam po TV film Gola zabava in v glavi imam čudne predstave. Želim si, da me opazi kakšna oseba moškega spola, mi za valentinovo pošlje sporočilo, da sem opažena, da mi naredi kdorkoli kak premik. Jaz sem na voljo in sem pripravljena v svoji glavi za vezo. Ampak ali sem res?
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti v glavi kakršnekoli predstave, katere niso možne, ali pa če so. Ko se zavem, da imam v glavi kakršnekoli predstave, katere niso možne, ali pa če so, se ustavim in diham. Zavedam se, da s takimi predstavami v svoji glavi hranim edino svoj um in spravljam sebe v slabo voljo in jok. Zavezujem se, da ko imam kakšne predstave, da je najboljša rečitev zavestno dihanje in umiritev. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da mi drug lahko da še kaj več, kot si lahko sama. Ko se zavem, da mi lahko kdo drug lahko da še kaj več, kot si lahko sama, se ustavim in diham. Zavedam se, da sem samo sama sebi najboljši partner, zaradi katerega ne bom nikoli razočarana, saj sama sebe ne morem pustiti na cedilu, čeprav se lahko tudi to zgodi, ko si človek ne zaupa dovolj. Zavezujem se, da sem sama sebi najboljši patner.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila želeti, da si imam partnerja zato, da se lahko pogovarjam s kom in delam z njim nekaj skupaj, saj je tako narejeno bolje in hitreje. Ko se zavem, da si želim, da imam partnerja zato, da se lahko pogovarjam s kom in delam z njim nekaj skupaj, saj je tako bolje in hitreje, se ustavim in diham. Zavedam se, da če delam sama, da bo narejeno ravno tako in nič drugače kot si želim, če pa delam s kom drugim, pa se bom morala prilagajati tej osebi. Namesto da sem vesela, ker sem neobremenjena s problemi drugih, ampak da rešujem samo svoje, si želim reševati probleme drugih. Pogovor z drugimi lahko nadomestim s poslušanjem literature na EQAFE, ali branjem kake knjige, ki mi lahko poda ogromno novih in nujno potrebnih informacij. Zavezujem se, da se ukvarjam samo s svojimi problemi, ki jih imam ogromno in jih rešujem, ko pa mi je dolgčas, pa se posvetim izobraževanju.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila se imeti za nekaj manj. Ko se zavem, da se imam za nekaj manj, se ustavim in diham. Zavedam se, da s tem, ko se bom imela za nekaj manj, ne bom mogla reševati svojih problemov, ampak se bom stalno primerjala z drugimi. Zavezujem se, da se ne oziram in se ne pimerjam z drugimi.

Odpustim si, da sem sprejela in so dovolila se imeti za slabšo, ker sem pri 28 letih še samska in seveda brez otrok. Ko se zavem, da se imam za slabšo, ker sem pri 28 letih še samska in seveda brez otrok, se ustavim in diham. Zavedam se, da smo ljudje zelo različni in nekateri imajo otroke zelo zgodaj, spet drugi jih nimajo nikoli in se ni dobro primerjat z nikomur, ker nisem nikomur podobna, ker jaz sem jaz, drugi pa so drugačni, vsak posameznik eden od drugega.Zavezujem se, da se ne primerjam z drugimi.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila tako hiteti s procesom in pisanjem blogov zaradi tega, da me neka oseba opazi in me sprejme za partnerico. Ko se zavem, da hitim s procesom in pisanjem blogov zaradi tega, da me nekaj oseba opazi in me sprejme za partnerico, se ustavim in diham. Zavedam se, da je za spremembe potreben čas in s tem, da sedaj hitim, ne bom naredila nič dobrega. Ta oseba me ne bo opazila in sprejela zaradi hitenja, ampak napredka, pa če je hiter ali počasen. Ne pomaga ti, če si hiter in površen, saj je rezultat takšen, kot če si počasen in temeljit, ali pa je mogoče celo bolje, da si počasen in temeljit. Proces delam samo in edino zaradi sebe in svojih sprememb, ne pa da tako najdem in privabim patnerja. Ta bo prišel, ko bom pripravljena, dovolj stabilna in zrela. Zavezujem se, da delam počasneje in temeljiteje, ter samo in edino zase in zaradi sebe ves ta proces.

Ni komentarjev:

Objavite komentar