sreda, 4. februar 2015

41. dan: Pomerjanje oblek

Ne, nisem bila od nekdaj močnejše postave, ampak se je to pričelo z mojim vstopom v puberteto. Dokler sem se gibala sem lahko ohranjala postavo v normalnem stanju, vendar ker se v zadnjih letih premalo gibam, se teža povečuje. Vendar sem pred kratkim se pričela ponovno malo več gibati in uspela pričeti zmanjševati težo. Tako sem pred dnevi v eni izmed trgovin hotela unovčiti bon in ker so razprodaje, sem mogla še nekaj vzet in sem rekla, da bo nekaj za obleč. Ko sem gledala so bile številke manjše kot jih nosim ponavadi. In se oblečem prvi puloverček in mi je bil prav, ter sem se v njem počutila vitko. Ker pa mi puloverčki niso ravno najbolj všeč, sem se nato raje odločila za jopo, ki je bila še številko manjša in tudi ta mi je bila prav in nad tem sem bila čisto navdušena.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila misliti, da je moja postava takšna zaradi prehrane, hormonov in premalo gibanja. Ko se zavem, da mislim, da je moja postava takšna zaradi prehrane, hormonov in premalo gibanja, se ustavim in diham. Zavedam se, da ni nujno krivo vse to, je pa lahko vsako od tega doprineslo del. V resnici ne bi smela gledati na svoje telo kot na lep-grd predmet, ampak bi ga morala videti realno, saj samo tako lahko dosežem to, kar je potrebno, da se sprejmem. Zavezujem se, da bom od sedaj gledala na svoje telo realno.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila tako očitno kazati v trgovini svoje navdušenje, ko sem se z lahkoto oblekla oblačilo manjše 2 številki, kot ga nosim ponavadi. Ko se zavem, da tako očitno kažem svoje navdušenje, ko sem se z lahkoto oblekla oblačilo manjše 2 številki, kot ga nosim ponavadi, se ustavim in diham. Zavedam se, da imajo različna oblačila različne modele in da lahko pride do velikega odstopanja v velikosti oblačil. To pa tudi ni nič nenavadnega, saj sem pred letom lahko oblekla tudi takšno številko. Večje številke sem v zadnjem času kupovala zaradi tega, ker sem kupovala daljše majčke in da so lepo padle čez rit, ki je večja. Zavezujem se, da ne kažem navdušenja, ko se spravim v manjšo obleko, kot mislim, da se lahko.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila preferirati jope pred puloverji. Ko se zavem, da preferiram jope pred puloverji, se ustavim in diham. Zavedam se, da je oboje enako toplo in enostavno za obleči. Res je, da puloverje se oblačiš čez glavo in si lahko pokvariš friizuro, če jo imaš, vendar jaz je nimam, vendar ko si ga vlečeš čez glavo si nemočen, saj si v čudnem položaju, pa še vidiš nič ne. Zato se raje oblečem jopo, ker jo je enostavneje sleči. Zavezujem se, da imata pulover in jopa enako vlogo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar