četrtek, 12. februar 2015

49. dan: Snemanje vloga v tujem jeziku

Danes sem se odločila, da bom posnela vlog v angleščini. Posnela sem ga, da bi me tudi ljudje iz tujine spoznali, slišali, ter me tudi za silo razumeli. Priznam, nisem najboljša v angleščini, ko berem razumem, ko poslušam razumem, seveda če ni predolgo vse skupaj, glede pisanja me je preveč sram, da bi pisala kakšno neumnost, saj imam preslabo besedišče in tudi slovnico, kar se pozna tudi pri govorjenju. Odločitev za vlog je padla hitro, vendar pa sem od doma, do mesta snemanja imela kar doberšen del poti, zato me je na tem delu malo stisnila trema, ki pa ni bila prevelika, saj sem si jo pomagala premagati tudi s pomočjo dihanja. Sem se pa, ko sem skoraj pričela s snemanjem, skoraj premislila, vendar sem potem vsseeno speljala in sem za silo zadovoljna z rezultatom. Potrudit se je pač treba samo, da si pridobim vsak dan nekaj malega novih angleških besed, da povečam svoj besedni zaklad.
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti živčna pred snemanjem vloga. Ko se zavem, da sem živčna pred snemanjem vloga, se ustavim in diham. Zavedam se, da je to zaradi tega, ker se imam za manj vredno, ker ne govorim in razumem dobro angleško in nimam dovolj besednega zaklada. Zavezujem se, da bom več snemala tudi v angleščini, ter povečevala svoj besedni zaklad.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, misliti, da sem manj vredna, ker sem šibka v angleščini. Ko se zavem, da mislim, da sem manj vredna, ker sem šibka v angleščini, se ustavim in diham. Zavedam se, da so nacije, ki govorijo samo svoj jezik in se ne učijo tujih jezikov, pa tudi toliko kot znam, je v nekaterih primerih že zelo veliko. Zavezujem se, da se ne bom imela za manj, ampak se bom raje učila novih besed v tujem jeziku.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila, da me je sram govoriti angleško v bližini ljudi, kateri govorijo moj materni jezik in angleščino bolje kot jaz. Ko se zavem, da me je sram govoriti angleško v bližini ljudi, kateri govorijo moj materni jezik in angleščino bolje kot jaz, se ustavim in diham. Zavedam se, da so vsi enkrat se morali naučiti govoriti angleško, preden so se jo naučili govoriti tako dobro, kot jo govorijo sedaj. Za njimi je samo več vaje v branju in govorjenju, zato je tudi pri meni edina stvar, ki jo moram narediti vaja, vaja in še enkrat vaja. Zavezujem se, da berem, poslušam, govorim, se učim in vadim.

Odpustim si, dam sem sprejela in si dovolila, da me je sram kako bi pisala blog v angleščini. Ko se zavem, da me je sram kako bi pisala blog v angleščini, se ustavim in diham. Zavedam se, da moje pisanje je porazno in smešno in komaj berljivo, vendar če ne bom pisala, se ne bom nikoli naučila. Za začetek sem se odločila, da bo moje pisanje v angleščini omejeno na DIP lite, ki poteka v angleščini, ko pa bo tega konec, pa bom napisala tudi kakšen blog v angleščini. Zavezujem se, da pišem veliko tudi v angleščini, saj vaja dela mojstra, če mojster dela vajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar