petek, 20. februar 2015

56. dan: Pregled mojih miselnih vzorcev 7

Zamenjala sem svojo lokacijo za nekaj dni in sicer sem odšla v 2,5h oddaljen kraj, kjer bom v družbi ljudi, katere sem spoznala preko spleta preživela vikend. Nekaj sem jih že prej spoznala v živo, nekaj tik pred odhodom od doma, ostale pa ko sem prišla na lokacijo. No, osebo katero si nekako najbolj želim spoznati še nisem spoznala. Bila sem nestrpna in živčna in vse skupaj je bil velik podvig. Nisem vedela v kaj se spuščam. 
Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti živčna zaradi tega, ker bom spoznala tudi v živo nove ljudi. Ko se zavem, da sem živčna zaradi tega, ker bom spoznala tudi v živo nove ljudi, se ustavim in diham. Zavedam se, da tudi drugi ljudje vsak dan sppoznavajo nove ljudi, vendar oni niso živčni. Sama sem živčna zato, ker imam nekakšna pričakovanja glede teh ljudi. Zavezujem se, da nimam nobenih pričakovanj in se prepustim trenutku.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila imeti pričakovanja o in glede ljudi katere sem oz še bom spoznala. Ko sem zavem, da imam pričakovanja o in glede ljudi katere sem oz še bom spoznala, se ustavim in diham. Zavedam se, da ni dobro imeti kakršnakoli pričakovanja, ker če ni tako, kot pričakuješ, pride do čustvenih reakcij in to ni dobro. Bolje je dihati in sprejeti trenutek takrat ko se zgodi in gledati na vse realno. Zavezujem se, da gledam na vse realno.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila biti nervozna, ko sem srečala v živo osebo, ki mi občasno tudi preko spleta ni najbolj všeč. Ko se zavem, da sem nervozna, ko srečam v živo osebo, ki mi občasno tudi preko spleta ni najbolj všeč, se ustavim in diham. Zavedam se, da za moje reakcije ni kriva ta oseba, ampak sem kriva samo jaz in moram sama predelat s seboj svoje probleme, ki jih vidi v odnosu do te osebe. Zavezujem se, da sama predelam s seboj probleme s to osebo.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila si nekaj predstavljati glede neke osebe, čeprav to mi ni dovoljeno, ter te osebe tudi ne zanimam. Ko se zavem, da si nekaj predstavljam glede neke osebe, čeprav mi to ni dovoljeno, ter te osebe tudi ne zanimam, se ustavim in diham. Zavedam se, da imam še veliko svojih predstav in prevečkrat nisem dovolj čustveno stabilna. Opazila sem, da sem na skrivaj flirtala s to osebo, čeprav nekako nisem želela tega početi, ker med nama je lahko samo in edino prijateljstvo in nič drugega. Zavezujem se, da ne gojim čustva do oseb, čeprav so mi všeč.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila podzavestno flirtati z neko osebo in sem se sama zalotila kako sem občasno izvajala neke fore. Ko se zavem, da sem podzavesto flirtala z neko osebo in sem se sama zalotila kako sem občasno izvajala neke fore, se ustavim in diham. Zavedam se, da to flirtanje vidim samo jaz kot flirtanje, drugim moje fore ne pomenijo nič in ne vidijo nič v tem. Zavezujem se, da ne flirtam z osebami s katerimi ne morem imeti nič.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila mislit/predstavljati, da so moje fore v resnici flirtanje. Ko se zavem, da mislim/predstavljam si, da so moje fore v resnici flirtanje, se ustavim in diham. Zavedam se, da če daš nekemu gibu, pogledu, čemerkoli pomen, potem ima to pomen samo zate in za nikogar drugega. Najin pogovor sem vzela zgolj prijateljski in to je to, nobenih čustev, ničesar. Zavezujem se, da gibom, pogledom in ostalim malenkostim ne dajem pomena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar